Please enable JavaScript to view this website

Marketing szeptany - WOMM

Marketing szeptany opiera się na działaniach WOMM (word of mouth marketing) – klienci sami przekazują sobie informacje o danym produkcie.

Zapytaj o wycenę

Jest to reklama, która sprawia wrażenie szczerej i spontanicznej – opinia lub informacja zasłyszana od znajomego z pracy bądź dobrego przyjaciela. Tak jak w marketingu wirusowym, silnikiem marketingu szeptanego również jest rekomendacja. Identycznie jak viral marketing, ma on przez to znacznie większą silę oddziaływania niż tradycyjna reklama, pod której ostrzałem nieustannie jesteśmy.

Narzędzia i rozwiązania w ramach marketingu szeptanego

  • Community marketing - czyli zrzeszenie społeczności internetowej, której obiektem zainteresowania będą produkty twojej firmy
  • Brand blogging - redagowanie firmowego bloga, na którym pozwala się użytkownikom na umieszczanie szczerych opinii i dzielenia się doznaniami związanymi np. z użytkowaniem danego produktu
  • Określenie liderów opinii - wyszukanie liderów opinii twojej marki (często są to „niezależni” bloggerzy), którzy jako eksperci będący autorytetami w branży - rozpoczną dyskusję i tym samym promocję firmy
  • Zorganizowanie: konkursu dla obecnych i potencjalnych klientów, performance, wystawy, odważnej i kreatywnej akcji ulicznej, ciekawego eventu (np.: „akcja protestacyjna”, kabaret, skecz czy chociażby organizacja dnia „bez spodni” :) itd.)

Co wyróżnia marketing szeptany?

Marketing szeptany wymaga szerokiej wiedzy na temat emotional marketingu – aby użytkownicy uznali, przekaz za prawdziwy wszystkie elementy wokół produktowe muszą potwierdzać krążący przekaz.

W swoim założeniu marketing szeptany ma zainicjować sytuację, w której potencjalni odbiorcy marki, staną się jej integralną częścią. Zwłaszcza, że WOM marketing nie zna ograniczeń jeśli chodzi o przedmiot reklamy.

Dowiedz się więcej o Marketingu Internetowym

Czym jest Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Dlaczego Marketing Internetowy

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Na czym to polega?

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Jakie są korzyści?

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4