Please enable JavaScript to view this website

Marketing wirusowy - viral marketing

Marketing wirusowy przynosi efekty, jeśli napędza go plotka. Rozprzestrzenia się wtedy błyskawicznie, a dynamiczna promocja w krótkim czasie daje zamierzone rezultaty: niebanalny sposób reklamy sprawia, że o marce „mówi się”.

Zapytaj o wycenę

Marketing wirusowy jest świetnym rozwiązaniem zarówno w przypadku debiutu marki na rynku jak i odświeżenia jej wizerunku. Inicjacja marketingu wirusowego nie wymaga tylu środków, co reklama tradycyjna i przebiega w sposób niewymuszony, naturalny. Efektem jest organiczne zwiększanie świadomość marki i jej produktów.


Narzędzia składające się na kampanię wirusową:

  • Projekt kreatywnej „intrygi”, którą za pośrednictwem internetu przesyłać sobie będą Twoi przyszli klienci
  • Wdrożenie rozbudowanej kampanii wirusowej w sieci, na którą składa się np. kilka różnych filmików w technologii flash
  • Projekt i wykonanie wirtualnych kartek
  • Wykonanie i umieszczenie zdjęć, filmów lub teledysków stylizowanych na amatorskie
  • Projekt i wykonanie wciągającej gry dostępnej na twojej stronie internetowej
  • Umieszczenie „zaraźliwej” treści w stopkach email
  • Zaszczepienie „wirusa” odsyłającego do twojej firmy na pulpitach i wygaszaczach ekranu
  • Przygotowanie intrygującej prezentacji multimedialnych

Co wyróżnia marketing wirusowy?

Marketing wirusowy jest świetnym rozwiązaniem zarówno w przypadku debiutu marki na rynku jak i odświeżenia jej wizerunku. Inicjacja marketingu wirusowego nie wymaga tylu środków, co reklama tradycyjna i przebiega w sposób niewymuszony, naturalny. Efektem jest organiczne zwiększanie świadomość marki i jej produktów.

Twoim celem jest dotarcie do jak największego grona potencjalnych klientów w jak najkrótszym czasie. Taką możliwość, przy ograniczonym budżecie daje wyłącznie internet.

Viral marketing „zaraża” głównie sieć, a raczej jej użytkowników – Twoich klientów i pozwala, przy dobrze skonstruowanym planie, na osiągnięcie tego celu.

Dowiedz się więcej o Marketingu Internetowym

Czym jest Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Dlaczego Marketing Internetowy

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Na czym to polega?

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Jakie są korzyści?

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4