Please enable JavaScript to view this website

Aplikacje angażujące

Głównym celem aplikacji angażującej jest stworzenie unikalnej i długotrwałej relacji z klientem obecnym jak i potencjalnym. Aplikacje angażujące są doskonałym wsparciem dla strategii marketingowych w internecie, znacznie podnoszącym ich skuteczność – dbającym o dotychczas zdobytych klientów.

Zapytaj o wycenę

Przykłady aplikacji angażujących:

lista

Projekt i wykonanie gier np. zręcznościowych „wszczepiających” logo firmy, lub dany produkt

lista

Opracowanie qiuzów z wiedzy o twojej marce – pamiętajmy jednak, że potrzebna jest atrakcyjna nagroda - w innym wypadku aplikacja zostanie potraktowana jak zwykły sondaż

lista

Stworzenie interaktywnych platform służących kontaktowaniu się użytkowników oraz platform wspierających programy lojalnościowe

lista

Implementacja funkcji w aplikacjach umożliwiających ich szybkie rozprzestrzenianie wśród użytkowników

Dlaczego warto wykorzystać aplikacje angażujące w marketingu internetowym?

Aplikacje umieszcza się na znanych portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Nasza Klasa, Grono, Golden-Line, Blip) – lecz nie tylko. Przybierają one formę konkursu, gry czy zabawy, w której jednorazowe kliknięcie lub wysłanie bezpłatnej wiadomości oznacza dla użytkownika możliwość zdobycia danego produktu lub usługi całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

Często struktura marketingowa aplikacji angażujących wykorzystywana jest podczas tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne np. iPhone. Każdy posiadacz jakiegokolwiek urządzenia firmy Apple pobrał i zainstalował taką aplikację. Przykładem jest np. wersja mobilna portalu gazeta.pl czy pozwalająca na słuchanie radia online aplikacja „FabrykaMuzy”. Są one zazwyczaj darmowe i dają nam ponadstandardowe możliwości. Cel? Zawsze ten sam – zaszczepić logo, lub adres internetowy w świadomości odbiorców.

Dowiedz się więcej o Marketingu Internetowym

Czym jest Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Dlaczego Marketing Internetowy

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Na czym to polega?

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Jakie są korzyści?

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4