Please enable JavaScript to view this website

Reklama banerowa

Reklama banerowa wykorzystuje elementy graficzne takie jak: obrazki, animacje flash, zdjęcia, gify czy hasła w formatach jpg, gif, swf dla promocji marki lub konkretnej akcji promocyjnej

Zapytaj o wycenę

Formy reklamy banerowej

lista

Tradycyjny banner reklamowy najczęściej w rozmierze 468 x 60 pikseli

lista

Bilboard - duży banner najczęściej o rozmiarze 750 lub 700 x 100 pikseli

lista

Skyscraper - to nic innego jak banner pionowy. Często umieszczany z boku strony. Najczęściej o rozmiarze 120 x 600 pikseli

lista

Button - jest to mały banner o rozmiarze 120 x 60 lub 90 pikseli

lista

Pop-up banner wyskakujący

lista

Mediabreak - jest to reklama pełnoekranowa

lista

Rectangle (banner śródtekstowy) popularnie nazywany bannerem w cieście. Forma prostokątnej reklamy zamieszczonej w tekście

lista

Top-layer, medialayer - reklama na warstwie

Co wyróżnia reklamę banerową w marketingu internetowym

Struktura reklamy banerowej jest uzależniona od tego czy ma być to samodzielny element promujący twoją firmę i umieszczony na stronie internetowej o tematyce zbliżonej do twojej działalności, czy ma pełnić funkcję linka odsyłającego bezpośrednio do strony domowej twojej firmy. Elementem często pomijanym, a jednym z najbardziej kluczowych podczas tworzenia kampanii banerowej jest określenie portalu, a nawet konkretnego działu lub miejsca na portalu, w którym dana reklama ma funkcjonować – grupa docelowa musi posiadać cechy, które maksymalizują szansę na skorzystanie z prezentowanej oferty.

Baner to narzędzie, którego skuteczność jest w pełni zależna od kreacji. Ustalając cel kreacji (np. promocję marki) tworzony jest plan, a następnie dobierana jest kolorystyka szybkość, a nawet kierunek ruchu animacji oraz wiele elementów niezbędne do stworzenia maksymalnie efektywnej kampanii.

Dowiedz się więcej o Marketingu Internetowym

Czym jest Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Dlaczego Marketing Internetowy

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Na czym to polega?

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Jakie są korzyści?

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4