Please enable JavaScript to view this website

Identyfikacja Wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku.

Zapytaj o wycenę
Projekt logotypu firmowego

Projekt logotypu firmowego

Przewagę nad konkurencją można zacząć budować już przy pierwszym zetknięciem ze znakiem Twojej firmy. Tworząc logo ustalamy grupę docelową, pozycję cenową produktu na rynku i staramy się przekazać charakter firmy.

Logo, to początek budowania marki. Istotne jest aby budować wizerunek, który odpowiada naszym produktom, jeżeli są to produkty ekskluzywne, logo musi sygnalizować ich elitarność, jeżeli są to produkty dla dzieci, już patrząc na znak naszej firmy skojarzenia powinny nasuwać się same.

Czytaj więcej

Projekt materiałów firmowych

Wizerunek Twojej firmy może pracować na Twój sukces. Firmy posiadające spójne materiały firmowe są bardziej rozpoznawalne, ich klienci kojarzą markę i nazwę firmy i są bardziej skłonni do ponownego skorzystania z usług firmy, którą znają.

Każdy element komunikacji z Twoim klientem to szansa na wsparcie budowania marki, utrwalenie wizerunku i określenie swojej pozycji na rynku. Dobrze zaprojektowane materiały firmowe pokazują Twój profesjonalizm oraz pomagają w budowaniu długotrwałych relacji z klientami - każda wręczona wizytówka, przesłana faktura czy pismo firmowe skutecznie wspierają Twój biznes.

Czytaj więcej
Projekt materiałów firmowych

Projekt materiałów reklamowych

Projekt materiałów reklamowych

Wszystkie elementy komunikacji z klientem, ulotka, folder reklamowy, długopis - mogą wesprzeć budowanie Twojej marki. Spójność tych elementów gwarantuje budowanie wizerunku i znacznie zwiększa rozpoznawalność marki.

Wszystkie wartości jakie są ważne dla naszej firmy, które wyróżniają nas na tle konkurencji powinny zostać przekazane już podczas pierwszego kontaktu, czy to z reklamą zewnętrzną, czy poprzez ulotki. Często symbol czy kolor mówi więcej niż opis naszych usług dlatego spójność wizerunkowa jest kluczowa, a jej zachowanie znacznie zwiększy rozpoznawalność marki. Klienci chętnie korzystają z materiałów reklamowych jakie otrzymają. Długopis, kalendarz czy teczka to idealne "prezenty" bardzo silnie przywiązujące zarówno obecnych jak i przyszłych klientów do Twojej marki.

Czytaj więcej

Księga znaku

Księga zasad identyfikacji wizualnej służy standaryzacji wszystkich elementów wizerunku firmy, a jej forma ułatwia ewentualne modyfikacje. Jej podstawową formą jest Księga znaku określająca nie tylko wygląd logo, ale także opisująca szczegółowe jego zastosowanie na wszystkich materiałach reklamowych i innych nośnikach.

Każda marka posiada swoją tożsamość- identity, czyli wartości, misję, ideologię jak i pewne wyobrażenie, które założyciel pragnął zawrzeć w firmie, której jest właścicielem. Niestety często identity, mija się z image-tym jak dana firma czy istytucja postrzegana jest przez wszystkich jej odbiorców (klientów- obecnych i przyszłych, pracowników, kontrahentów, a także firmy konkurencyjne).Idealną jest sytuacja, w której identity jest spójny, tożsamy z image.

Czytaj więcej
Księga znaku

Branding

Branding

Każda firma marka czy produkt posiada swoją tożsamość, charakter i wizerunek. Dzięki brandingowi, powstająca firma czy produkt mogą zapewnić sobie konkretne miejsce na rynku, odnieść się do konkretnej grupy docelowej oraz stworzyć wizerunek, który pozycjonuje ją na rynku.

Branding to nie tylko nazwa, logo i identyfikacja wizualna to także odczucia jakie towarzyszą przyszłym klientom podczas dokonywania decyzji zakupowej - ważne, abyśmy to my kontrolowali ten przekaz.

Czytaj więcej

Dowiedz się więcej o Identyfikacji Wizualnej

Czym jest identyfikacja wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

Elementy Identyfikacji Wizualnej

  • Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
  • kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
  • dobór fontów i elementów graficznych
  • projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
  • projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
  • projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
  • projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)