Please enable JavaScript to view this website

Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www.

Zapytaj o wycenę
Inbound marketing

Inbound marketing

Działania w ramach inbound marketingu to najprościej reklama za pośrednictwem portali społecznościowych - jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi w budowaniu Twojej marki. Jest marketingiem aktywnym, „przychodzącym” nadal jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w ujęciu współczynnika konwersji.

Inbound marketingu to przede wszystkim chęć dzielenia się przez użytkowników wartościowymi treściami znajdującymi się w internecie. Bazuje na założeniu, że ufamy produktom poleconym przez znajomych. Mechanizm ten w naturalny sposób generuje pewną sprzedaż.

Czytaj więcej

Kampania internetowa

Planując i tworząc prototyp kampanii internetowej wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie, które wspierają poszukiwanie nowych szlaków komunikacji z klientem i pozwalają na stworzenie struktur kreujących wizerunek od pierwszego wrażenia, aż po zakup i obsługę po sprzedażową.

Jedynie internet daje Ci możliwość kreowania swojego wizerunku i przekazu na każdym etapie istnienia produktu w świadomości Twojego klienta. Pytaniem jest jedynie, czy to Twój produkt będzie odpowiedzią na potrzeby użytkowników – w połączeniu z dobrze wykreowaną wizją – musi być!

Czytaj więcej
Kampania internetowa

Copywriting

Copywriting

Nasi specjaliści od copywritingu zapewnią Ci najwyższą jakość treści każdego przygotowywanego projektu.

Pamiętaj, iż nie wystarczy sam przekaz - najważniejsze jest, aby był skuteczny i trafił do Twoich potencjalnych klientów. Nie stać Cię na nieskuteczne i kosztowne półśrodki - potrzebna jest Ci maksymalna skuteczność, która przyniesie Ci wymierne zyski. Zaufaj naszym specjalistom od przekazu informacji, którzy spowodują, iż Twoja informacja dotrze do odbiorców niczym niezakłócona i wielokrotnie wzmocniona. Oto jedna z tajemnic sukcesu - dzięki nam możesz z niej skorzystać w każdej chwili.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron (Web Positioning, Search Engine Optimization – SEO) w wyszukiwarkach internetowych ma na celu umieszczenie strony internetowej w czołówce wyników wyszukiwania dla danej frazy- słowa kluczowego.

Słowo-klucz, spójne z profilem działalności, którą prowadzimy, wysoko pozycjonowane, jest niezawodnym narzędziem generowania ruchu na stronie internetowej. Idąc dalej- pozycjonowanie stron jest najlepszą formą reklamy w internecie: ruch na stronie zamienia się w sprzedaż, a sprzedaż oczywiście- w zysk.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie

Reklama w Google Adwords

Reklama w Google Adwords

Kampania linków sponsorowanych przygotowana to najkrótsza droga do wygenerowania ruchu na Twojej stronie. Inicjuje ruch na stronie nawet w ciągu kilku godzin.

Należy jednak ze szczególną uwagą i precyzją dobrać pulę słów kierujących do twojej strony, ponieważ w przypadku linków sponsorowanych płaci się za każde kliknięcie internauty w link. Odradzamy dużą ilość nieprzemyślanych słów, gdyż klikanie w takie linki może okazać się bezproduktywne (użytkownicy nie przejdą do interesującej ich strony) i obarczone ryzykiem wysokiego współczynnika odrzuceń.

Czytaj więcej

Dowiedz się więcej o Marketingu Internetowym

Czym jest Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Dlaczego Marketing Internetowy

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Na czym to polega?

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Jakie są korzyści?

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.