Please enable JavaScript to view this website

Co robimy

Poznaj sektory naszej działalności

Tylko nasza kompleksowa oferta, uwzględniająca wieloetapowy system planowania strategicznego aktywności internetowej, może zagwarantować Twojej firmie skuteczne narzędzia do kreowania wizerunku internetowego i prowadzenia efektywnej kampanii reklamowo-informacyjnej.

etapy procesu

Analiza i Reaserch

Analiza obecnej aktywności i prześwietlenie cyberprzestrzeni w celu określenia potrzeb danej firmy.

Prototp i KeyArt

Opracowanie spójnej, funkcjonalnej i czytelnej struktury strony oraz przygotowanie elementów graficznych.

Aplikacje WWW

Etap, w którym całość pracy koncepcyjnej zostaje wdrożona w gotowe aplikacje i witryny internetowe.

E-marketing

Etap kreowania wizerunku internetowego marki i utrwalania świadomości produktu u potencjalnego klienta.

Rozwój i dalsze Badania

Faza ewaluacyjno-strategiczna, uwzględniająca prowadzenie dalszych badań i rozwój produktów internetowych.


Analiza i Reaserch

Analiza i Reaserch

Poznanie specyfiki działalności firmy: co ją wyróżnia, jakimi kieruje się wartościami, pozwala na przygotowanie skutecznej i efektywnej strategii internetowej dostosowanej do potrzeb danego przedsięwzięcia internetowego. Przeprowadzenie wnikliwej analizy makrootoczenia oraz analiza zachowań grupy docelowej stanowi podstawę do usystematyzowania działań strategicznych.

Narzędzia dostępne na etapie wstępnej analizy:

  • Audyt Usability - dogłębna analiza przeprowadzona przez doświadczonego Specjalistę ds Usability weryfikuje czy dana strona jest przyjazny dla jej odbiorców-użytkowników (user friendly).
  • Testy z użytkownikami - seria testów i badań z wyselekcjonowaną grupą badawczą pozwala określić poziom satysfakcji użytkownika z danego serwisu internetowego, oraz umożliwia wyznaczenie stref problamatycznych.
  • Badania eye-tracking - śledzeniu ruchów gałek ocznych, umożliwia okreslenie które elementy serwisu, w jakiej kolejności i jak długo są rejestrowane przez użytkownika co pozwala na optymalizację efektywności strony.
  • Analiza przedwdrożeniowa - to prześwietlenie cyberprzestrzeni, monitoring mediów w celu określenia i zidentyfikowania potrzeb danej firmy.

Prototyp funkcjonalny i KeyArt

Stworzenie prototypu funkcjonalnego jest punktem wyjściowym przed przystąpieniem do projektu, a jego podstawowym celem jest opracowanie spójnej, funkcjonalnej i czytelnej struktury serwisu. Kolejnym etapem jest opracowanie identyfikacji wizualnej firmy oraz przygotowanie profesjonalnego szablonu graficznego aplikacji internetowej.

Prototypowanie funkcjonalno-graficzne obejmuje:

  • Makiety Usability - są szablonami stron bez elementów graficznych, które obrazują rozmieszczenie i rodzaj elementów witryny, uwzględniające zasady użyteczności. Pozwala to na weryfikację proponowanych rozwiązań już na etapie prototypu.
  • Koncepcja funkcjonalna - Na podstawie przeprowadzonej analizy celów biznesowych i potrzeby użytkowników, tworzymy zasady organizacji informacji w witrynie oraz projektujemy działanie elementów funkcjonalnych.
  • Architektura Informacji - kładzie nacisk na odpowiednie nazewnictwo stron, intuicyjne pogrupowanie treści oraz spójną nawigację. Odpowiednie rozmieszczenie i powiązaniu informacji usprawnia proces ich odnalezienia i wykorzystania.
  • KeyArt (Identyfikacja wizualna)- key art jest niezbędny do usystematyzowania rynkowej identyfikacji – dzięki kluczowi, wszystkie kolejne elementy akcji promocyjnej zachowują spójność i wzmacniają wzajemnie przekaz.
  • Pełna dokumentacja projektowa- tworzenie dokumentacji projektowej to etap planowania architektury informacji, struktury oraz funkcjonalności przyszłego projektu internetowego.
Prototyp funkcjonalny i KeyArt

Programowanie witryn i aplikacji internetowych

Programowanie witryn i aplikacji internetowych

Aby odnieść sukces na arenie internetu musisz mieć odpowiednie narzędzia w postaci atrakcyjnej , przejżystej, czytelnej i przede wszystkim skutecznej aplikacji internetowej. Na tym etapie tworzymy i kompletujemy „zaplecze” dalszych działań strategicznych.

Rodzaje aplikacji internetowych:

  • Strona Korporacyjna - każda strona firmowa, tworzona przez nasz zespół specjalistów, jest precyzyjnie dopasowywana do profilu firmy i potrzeb oraz życzeń jej właścicieli.
  • Sklep Internetowy - projektowane przez nas unikalne sklepy internetowe, to połączenie nowoczesnych technologii, wysokiej estetyki wizualnej i prostoty obsługi.
  • Portal internetowy - oferowane przez nas systemy portalowe, to nowoczesna technologia, różnorodność zastosowania, elegancja wizualna i perfekcja działania.
  • Aplikacja na urządzenia mobilne - Specjaliści w Coal Creative, idąc krok w krok z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, podpowiedzą Ci, jak Twoje urządzenie mobilne, by w biznesie być o poziom, a nawet dwa wyżej od konkurencji.

E-marketing

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Proponowane formy marketingu internetowego:

  • Inbound Marketing - Działania w ramach inbound marketingu to najprościej mówiąc reklama za pośrednictwem portali społecznościowych - jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi w budowaniu Twojej marki.
  • Kampania Internetowa - reklamy banerowe i artykuły sponsorowane są doskonałym wsparciem dla strategii marketingowych w internecie, znacznie podnoszącym ich skuteczność, dzięki skutecznej promocji marki.
  • SEO/SEM - Pozycjonowanie stron (Web Positioning, Search Engine Optimization – SEO) w wyszukiwarkach internetowych ma na celu umieszczenie strony internetowej w czołówce wyników wyszukiwania dla danej frazy- słowa kluczowego.
  • Copywriting - Zaufaj naszym specjalistom od przekazu informacji, którzy spowodują, iż Twoja informacja dotrze do odbiorców niczym niezakłócona i wielokrotnie wzmocniona.
E-marketing

Rozwój i dalsze badania

Rozwój i dalsze badania

Niezbędnym elementem skutecznej strategii internetowej jest stały monitoring efektywności wykorzystanych narzędzi i nieustanne dostosowywanie ich do zmieniającego się rynku i potrzeb użytkowników.

Narzędzia dostępne na etapie dalszego rozwoju:

  • Badania Usability - przeprowadzając badania sprawdzamy na użytkownikach czy rozwiązania na stronie internetowej są dla nich czytelne, przyjazne i funkcjonalne.
  • Outsourscing IT - oferujemy najwyższej jakości obsługę programistyczno-graficzną firm, zarówno w wymiarze ogólnej obsługi firmy, jak i w precyzyjnie wydzielonych obszarach.
  • Nadzór projektowy - nasi specjaliści mogą wspomóc Twoją firmę nadzorując i kontrolując realizację założeń strategii internetowej realizowanych w zwnętrznych firm programistycznych i graficznych.
  • Konsultacje powdrożeniowe - zakończenie prac nad realizacją elementów stategii internetowej to moment na weryfikację efektów komunikacyjno-wizerunkowych i czas na przygotowanie planu dalszych działań marketingowych

Co wyrożnia naszą firmę

Profesjonalliści

Powierzając nam realizację działań z zakresu marketingu internetowego, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż, których unikalna wiedza i wieloletnie doświadczenie, będą pracowały na Twoją korzyść. Pamiętaj, iż tylko profesjonalnie stworzony i wykonany projekt strony internetowej, jest w stanie spełnić wysokie normy, gwarantujące najwyższą skuteczność w internecie. Nasi specjaliści są w stanie Ci ją zapewnić.

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów, przynoszą im wymierne korzyści. Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów, technologii i ideologii tworzenia stron internetowych, może zapewnić każdemu projektowi najwyższą jakość i skuteczność. Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu, pracuje na korzyść każdego naszego klienta.