Digital product development

Jesteś start-upem i planujesz uruchomić nową usługę? A może przedsiębiorcą próbującym rozwiązać problem w Twojej firmie? Nie ma lepszej inwestycji niż digital product!

Inwestycję w digital product należy zacząć od określenia budżetu i ogólnego zarysu portalu. Taka aplikacja może mieć proste zadanie lub skomplikowane funkcjonalności. Wszystko zależy od tego jak duży ma to być system. Warto popatrzeć na to jak na budowę domu. To jak drogi będzie nasz system zależy od tego jak dużo będzie w nim elementów, jak duży będzie i jak został zaplanowany.

Dlaczego powinieneś mieć plan:

Zależnie od budżetu, digital product może zostać stworzony na bazie gotowych rozwiązań, jeżeli jest to system o zestandaryzowanej strukturze np. portal informacyjny, lub zbudowany od podstaw jeżeli jest to rozwiązanie innowacyjne i nie istnieje jeszcze nic podobnego na rynku. Naszym zadaniem jest zrozumieć cele, zaplanować i zaprojektować wspólnie z klientem skuteczne i efektywne narzędzie. Na podstawie wstępnych informacji i warsztatów z klientem tworzone są makiety i projekt. Trochę jak projekt architektoniczny pozwalają one na zaplanowanie każdego szczegółu aplikacji tak, aby zespół deweloperów wiedział co jak ma działać i wyglądać oraz aby inwestor miał pewność że otrzyma to czego oczekuje. Po dogłębnym przeanalizowaniu i zaprojektowaniu przyszłego portalu internetowego system przechodzi do etapu wdrożenia.

Planując i tworząc prototyp wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie, które wspierają poszukiwanie nowych szlaków komunikacji z klientem i pozwalają na stworzenie struktur kreujących wizerunek od pierwszego wrażenia, aż po zakup i obsługę po sprzedażową. Jedynie internet daje Ci możliwość kreowania swojego wizerunku i przekazu na każdym etapie istnienia produktu w świadomości Twojego klienta. Przyczynia się do tego najwyższy (ze wszystkich mediów) stopień interaktywności, umożliwiając milionom użytkowników na świecie aktywny udział w kreowaniu ich otoczenia, a Tobie szansę na uczestniczenie w tym procesie. Pytaniem jest jedynie, czy to Twój produkt będzie odpowiedzią na potrzeby użytkowników – w połączeniu z dobrze wykreowaną wizją – musi być!

  1. Analiza rynku
    Analiza rynku

    Precyzyjnie opracowana i przeprowadzona analiza rynku odpowiada na pytania dotyczące twojego biznesu: Jaki jest wizerunek konkurencji?, Co komunikuje?, Jakie są potrzeby i oczekiwania klientów?

    dowiedz się więcej
  2. Warsztaty projektowe
    Warsztaty projektowe

    Warsztaty pozwalają na wypracowanie wspólnie celów, rozwiązań oraz sposobu realizacji. Taka formuła pozwala również na wspólne określenie kto jest najważniejszym klientem portalu, co jest najważniejszą cechą oferowanej usługi oraz co możemy zrobić, aby wyprzedzić konkurencję.

    dowiedz się więcej
  3. Koncepcja funkcjonalna
    Koncepcja funkcjonalna

    Na podstawie przeprowadzonej analizy celów biznesowych i potrzeby użytkowników, tworzymy zasady organizacji informacji w witrynie oraz projektujemy działanie elementów funkcjonalnych. Pozwala ona na określenie, już na etapie prototypowania zachowań, konkretnych elementów na określonych podstronach.

    dowiedz się więcej
  4. Architektura informacji
    Architektura informacji

    Dobra architektura informacji kładzie niezbędne podstawy dla systemu informacyjnego, który jest logiczny dla użytkowników. Głównym zadaniem przy projektowaniu aplikacji internetowej jest przewidywanie głównych pytań, z którymi użytkownicy mogą się zwracać do systemu informacyjnego. Projektując architekturę informacji należy określić jakie pytania są najczęstsze i jak należy na nie odpowiedzieć, by najlepiej spełnić ich oczekiwania.

    dowiedz się więcej
  5. Makiety usability
    Makiety usability

    Makieta będąca specyfikacją funkcjonalną prototypu strony umożliwia szybkie i niedrogie wypracowanie wspólnej wizji (klienta i projektanta) projektu docelowego, a tym samym sprawny i zgodny z założeniami przebieg jego realizacji.

    dowiedz się więcej
  6. Prototypowanie i Design
    Prototypowanie i Design

    Na tym etapie powstaje wygląd i struktura aplikacji. Przygotowanie klikalnego prototypu umożliwia praktyczne spojrzenie na realizowany projekt. Oglądanie produktu i interakcja z nim na urządzeniach, na których będzie on używany, pomoże Ci spojrzeć na produkt z perspektywy użytkownika i ocenić planowane funkcjonalności.

    dowiedz się więcej
  7. Programowanie i testy
    Programowanie i Testy

    Do pracy przystępują programiści. Planując pracę zespołu programistów warto projekt podzielić na etapy. W ramach tego procesu projekt zostanie podzielony na fazy rozwoju zwane milestoneami, a działające oprogramowanie zostanie dostarczone na koniec każdego etapu.

    dowiedz się więcej
  8. Wsparcie i rozwój
    Wsparcie i rozwój

    Często pomijane, utrzymanie i wsparcie są najbardziej istotną częścią rozwoju produktu cyfrowego. Musisz mieć partnera, który pomoże ci w rozwoju produktu w momencie gdy odniesie on sukces lub gdy wymagania użytkowników wpłyną na jego modyfikacje.

    dowiedz się więcej

Co nas wyróżnia?

Powierzając nam realizację działań, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż.

Doświadczenie

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.

Rozwój

Rozwój

Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.

Zespół

Zespół

Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.

Zaufanie

Zaufanie

Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat etapów tworzenia produktu cyfrowego.

  • Analiza konkurencji czy ogólnego makrootoczenia danego przedsiębiorstwa pomaga w odnalezieniu błędów, które popełniła konkurencja oraz dobrych rozwiązań, które wdrożyła. Analiza rynku pozwala na lepsze zaplanowanie inwestycji i daje nam możliwość uczenia się na błędach konkurencji oraz wdrażania tylko tych rozwiązań które mają potencjał najwyższej efektywności. Na analizę składa się wiele elementów takich jak analiza narzędzi, analiza strategi marketingowej czy analiza komunikacji wizualnej naszego konkurenta lub podobnego systemu.
  • Warsztaty projektowe to spotkanie w którym uczestniczy inwestor i wykonawca. Pozwalają one na zbudowanie wspólnych celi dla aplikacji, lepsze zrozumienie biznesu inwestora i celi stawianych przed aplikacją. Na warsztatach omawiana jest grupa docelowa, tworzone są persony przyszłych użytkowników oraz omawiane są sposoby na komercjalizację danego przedsięwzięcia, a nawet planowany jest dalszy rozwój systemu. Celem warsztatów projektowych powinno być takie zrozumienie przez wykonawcę celów inwestorów, które pomoże mu na podejmowanie lepszych decyzji w trakcie wdrożenia i późniejszej promocji.
  • Dzięki stworzeniu klikalnych makiet aplikacji, już na tym etapie możemy zaobserwować elementy, które wymagają korekty lub takie które są zbędne w danym miejscu a utrudniają modyfikację. Ale potencjalnie najważniejszą zaletą stworzenia prototypu jest fakt, że programiści otrzymują dokładny szkielet aplikacji, wiedzą jakie pól formularza mają być dostępne, wiedzą jak system ma się zachowywać na różnych typach urządzań oraz mogą wnosić własne uwagi i sugestie jeszcze przed rozpoczęciem prac programistycznych.
  • Z doświadczenia wiemy, że wdrożone przez programistów, pokryte unit testami aplikacje i tak często zawierają błędy. Testy manualne pozwalają na wykrycie i skorygowanie tych błędów. Pozwalają też na wykrycie nie tyle błędów samej aplikacji, ale również błędów w treściach, nieefektywnego działania danej funkcjonalności czy sprawdzenie wydajności systemu.
  • Często spotykamy się z sytuacją, w której inwestor w trakcie wdrożenia wpada na kolejne pomysły i chce dodać je do systemu. Super, nowe pomysły, lepsze rozwiązania to elementy zwiększające szanse digital product’u na sukces, ale wpływają na moment startu. Zazwyczaj proponujemy przeniesienie nowych pomysłów do etapy rozwoju gdyż może okazać się, że użytkownicy potrzebują innej funkcjonalności, a ta, która wydawała się dobrym pomysłem może okazać się niepotrzebna.

Najnowsze publikacje

Chcemy dzielić się naszą wiedzą związaną z szeroko pojętą obecnością firm w internecie.

Nasi klienci

Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simplicol
Flaga
Capricorn
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Projekt i developmentIdentyfikacja wizualnaBadania usabilityDigital product development Wsparcie projektowe Marketing internetowy

Wysyłając formularz akceptuję Politykę Prywatności

 

Nie wiesz od czego zacząć?- pobierz Brief , który pomoże uporządkować informacje na temat planowanego projektu.