Dlaczego warto zacząć od warsztatów projektowych?
W trakcie warsztatów staramy się określić grupę docelową, elementy wyróżniające ofertę i to czym chcemy przyciągnąć klientów. Informacje te pomagają określić które rozwiązania funkcjonalne będą bardziej odpowiednie dla tego projektu.

Wnikliwa analiza
Poznanie specyfiki planowanej aplikacji: co ją wyróżnia, jaki proces ma usprawnić, pozwala na przygotowanie skutecznej i efektywnej aplikacji.

Ideacja projektu
Jednym z kluczowych etapów procesu projektowego jest ideacja, czyli generowanie i rozwijanie oryginalnych pomysłów.

Generowanie pomysłów
Myślenie zorientowane na generowanie pomysłów jest aktywowane w odpowiedzi na pytanie „W jaki sposób…?” lub „Jak mogę…?”, czyli tak zwane pytania H2 (ang. How to?). S

Tworzenie person
Zbieramy informacje o naszym typowym użytkowniku jak: cele, potrzeby, obawy, wiek oraz dane demograficzne. Stworzenie persony zwiąksza świadomość kim jest klient i jakie są jego potrzeby.
Etapy pracy
Jak wygląda plan warsztatów projektowych?
-
Założenia projektowe
Jaki jest główny cel projektu. jaka jest grupa docelowa projektu. Co klienci syskują wybierając ten produkt lub usługę. Jakie są cele komercjalizacyjne
-
Analiza konkurencji
Omówienie konkurencyjnych aplikacji - ich dobrych i złych elementów.
-
Rozwiązania funkcjonalne
Omówienie rozwiązań i funkcjonalności kluczowych dla projektu. Omówienie ścieżek użytkownika.
-
Co dalej?
Dobranie narzędzi marketingowych i metod komercjalizacyjnych projektu.