Digital product development > Wsparcie i rozwój

Często pomijane, utrzymanie i wsparcie są najbardziej istotną częścią rozwoju produktu cyfrowego.

Musisz mieć partnera, który pomoże ci w rozwoju produktu w momencie gdy odniesie on sukces lub gdy wymagania użytkowników wpłyną na jego modyfikacje. Na tym etapie reagujemy na ewentualne błędy, wdrażamy usprawnienia i rozwijamy aplikację aby jeszcze lepiej spełniała oczekiwania rzeczywistych użytkowników.

Wsparcie i rozwój

Po co mi dobre wsparcie?

Jest to jedyna gwarancja na to, że nie zostaniesz z drogim projektem, które kosztował cię masę czasu i pieniędzy sam. Często taka sytuacja oznacza poszukiwanie nowego partnera który może nie chcieć podjąć się pracy na „czyimś kodzie” lub podejmie się jej za duże pieniądze. Wybieraj partnera, który przeprowadzi cię przez cały proces, będzie zaangażowany zarówno w jego tworzenie jak i w rozwój.

Najnowsze realizacje

Zrealizowaliśmy setki projektów, każdy to efekt współpracy z klientem i zrozumienia jego celów biznesowych.

więcej realizacji

Najnowsze realizacje

Zrealizowaliśmy setki projektów, każdy to efekt współpracy z klientem i zrozumienia jego celów biznesowych.

więcej realizacji

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat etapów tworzenia produktu cyfrowego.

  • Analiza konkurencji czy ogólnego makrootoczenia danego przedsiębiorstwa pomaga w odnalezieniu błędów, które popełniła konkurencja oraz dobrych rozwiązań, które wdrożyła. Analiza rynku pozwala na lepsze zaplanowanie inwestycji i daje nam możliwość uczenia się na błędach konkurencji oraz wdrażania tylko tych rozwiązań które mają potencjał najwyższej efektywności. Na analizę składa się wiele elementów takich jak analiza narzędzi, analiza strategi marketingowej czy analiza komunikacji wizualnej naszego konkurenta lub podobnego systemu.
  • Warsztaty projektowe to spotkanie w którym uczestniczy inwestor i wykonawca. Pozwalają one na zbudowanie wspólnych celi dla aplikacji, lepsze zrozumienie biznesu inwestora i celi stawianych przed aplikacją. Na warsztatach omawiana jest grupa docelowa, tworzone są persony przyszłych użytkowników oraz omawiane są sposoby na komercjalizację danego przedsięwzięcia, a nawet planowany jest dalszy rozwój systemu. Celem warsztatów projektowych powinno być takie zrozumienie przez wykonawcę celów inwestorów, które pomoże mu na podejmowanie lepszych decyzji w trakcie wdrożenia i późniejszej promocji.
  • Dzięki stworzeniu klikalnych makiet aplikacji, już na tym etapie możemy zaobserwować elementy, które wymagają korekty lub takie które są zbędne w danym miejscu a utrudniają modyfikację. Ale potencjalnie najważniejszą zaletą stworzenia prototypu jest fakt, że programiści otrzymują dokładny szkielet aplikacji, wiedzą jakie pól formularza mają być dostępne, wiedzą jak system ma się zachowywać na różnych typach urządzań oraz mogą wnosić własne uwagi i sugestie jeszcze przed rozpoczęciem prac programistycznych.
  • Z doświadczenia wiemy, że wdrożone przez programistów, pokryte unit testami aplikacje i tak często zawierają błędy. Testy manualne pozwalają na wykrycie i skorygowanie tych błędów. Pozwalają też na wykrycie nie tyle błędów samej aplikacji, ale również błędów w treściach, nieefektywnego działania danej funkcjonalności czy sprawdzenie wydajności systemu.
  • Często spotykamy się z sytuacją, w której inwestor w trakcie wdrożenia wpada na kolejne pomysły i chce dodać je do systemu. Super, nowe pomysły, lepsze rozwiązania to elementy zwiększające szanse digital product’u na sukces, ale wpływają na moment startu. Zazwyczaj proponujemy przeniesienie nowych pomysłów do etapy rozwoju gdyż może okazać się, że użytkownicy potrzebują innej funkcjonalności, a ta, która wydawała się dobrym pomysłem może okazać się niepotrzebna.

Najnowsze publikacje

Chcemy dzielić się naszą wiedzą związaną z szeroko pojętą obecnością firm w internecie.

Nasi klienci

Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simpdivcol
Flaga
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Wysyłając formularz akceptuję Politykę Prywatności

 


Porozmawiajmy!

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 71 333 73 43



Nie wiesz od czego zacząć?

W uporządkowaniu informacji na temat planowanego projektu pomoże Brief Kreatywny
  pobierz Brief