Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.

  1. Inbound marketing
    Inbound marketing

    Działania w ramach inbound marketingu to najprościej reklama za pośrednictwem portali społecznościowych - jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi w budowaniu Twojej marki. Jest marketingiem aktywnym, „przychodzącym” nadal jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w ujęciu współczynnika konwersji.

    dowiedz się więcej
  2. Kampania internetowa
    Kampania internetowa

    Planując i tworząc prototyp kampanii internetowej wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie, które wspierają poszukiwanie nowych szlaków komunikacji z klientem i pozwalają na stworzenie struktur kreujących wizerunek od pierwszego wrażenia, aż po zakup i obsługę po sprzedażową.

    dowiedz się więcej
  3. Pozycjonowanie
    Pozycjonowanie

    Pozycjonowanie stron (Web Positioning, Search Engine Optimization – SEO) w wyszukiwarkach internetowych ma na celu umieszczenie strony internetowej w czołówce wyników wyszukiwania dla danej frazy- słowa kluczowego.

    dowiedz się więcej
  4. Reklama w Google Adwords
    Reklama w Google Adwords

    Kampania linków sponsorowanych przygotowana to najkrótsza droga do wygenerowania ruchu na Twojej stronie. Inicjuje ruch na stronie nawet w ciągu kilku godzin. .

    dowiedz się więcej

Co nas wyróżnia?

Powierzając nam realizację działań, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż.

Doświadczenie

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.

Rozwój

Rozwój

Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.

Zespół

Zespół

Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.

Zaufanie

Zaufanie

Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat marketingu internetowego

  • Inbound marketing to, najprościej ujmując, marketing przychodzący. Taka forma marketingu polega na aktywnym udziale w dyskusji w portalach społecznościowych ale również w przejrzystym przekazie kierowanym bezpośrednio do potencjalnych klientów. Budowanie relacji z klientami i kreowanie wizerunku jako firmy dostępnej dla klientów zwiększa przywiązanie do marki oraz tworzy strukturę w której twoi klienci stają się ambasadorami twojej marki.
  • Kampania internetowa to zestaw działań promocyjnych, które pozwalają na przekazanie zaplanowanego komunikatu jak największej liczbie odbiorców. Czy jest to reklama banerowa czy artykuły sponsorowane celem jest wyświetlenie przekazu promocyjnego potencjalnym klientom.
  • Tak, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania daje ci możliwość dotarcia do jak największej ilości użytkowników, co ważne, użytkowników już zainteresowanych twoim produktem lub usługami. Pozycjonowanie jest skierowane do użytkowników którzy już podjęli aktywne działanie w kierunku odnalezienia sklepu czy firmy usługowej dlatego jest to bardzo skuteczna forma promocji. Jest to najprostszy i najbardziej skuteczny sposób na pozyskanie większej ilości klientów, a dobrze przemyślana strategia SEO sprawia, że inwestujesz tylko w te elementy pozycjonowania, które przynoszą realne korzyści.
  • Reklama przy wykorzystaniu Google Ads to już nie tylko reklama w wyszukiwarce (kiedyś, linki sponsorowane) to również reklama produktowa, reklama w sieciach partnerskich czy remarketing. Zaletami reklamy w Google Ads są możliwość szybkiego rozpoczęcia kampanii (wystarczy skonfigurować kampanię i określić budżet i można sprzedawać), kontroli kosztów (możemy określić kwotę dzienną jaką chcemy przeznaczyć na reklamę) oraz szczegółowe określenie odbiorców (dzięki Google Audiences możemy target’ować klientów o podobnej charakterystyce do naszych dotychczasowych klientów).

Najnowsze publikacje

Chcemy dzielić się naszą wiedzą związaną z szeroko pojętą obecnością firm w internecie.

Nasi klienci

Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simplicol
Flaga
Capricorn
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Projekt i developmentIdentyfikacja wizualnaBadania usabilityBadania, analizy, szkolenia Wsparcie projektowe Marketing internetowy

Wysyłając formularz akceptuję Politykę Prywatności

 

Nie wiesz od czego zacząć?- pobierz Brief , który pomoże uporządkować informacje na temat planowanego projektu.