Marketing Internetowy > Inbound Marketing

Wykorzystaj potencjał reklamy na portalach społecznościowych - jednym z najbardziej efektywnych narzędzi w budowaniu świadomości marki i promocji produktów

Inbound marketingu to przede wszystkim chęć dzielenia się przez użytkowników wartościowymi treściami znajdującymi się w internecie. Bazuje na założeniu, że ufamy produktom poleconym przez znajomych.

Jak przy wyborze komputera, zawsze znajdzie się znajomy „informatyk”, który poleci nam laptopa konkretnej firmy, lub odpowiedni dla nas system operacyjny. Podobnie - jeśli nasz przyjaciel jest zadowolony i z entuzjazmem opowiada o zakupionym przez siebie laptopie, automatycznie i spontanicznie przejmujemy od niego odczucia co do tej właśnie marki. Mechanizm ten w naturalny sposób generuje pewną sprzedaż.

Charakterystyka Inbound Marketingu:
  • Skupia się na działaniach w Internecie umożliwiających klientom odnalezienia interesującego ich przekazu/informacji
  • Umożliwia potencjalnemu konsumentowi podążanie za zagadnieniami, których poszukuje w sieci co prowadzi go wprost do nadawcy komunikatu
  • Strefa jego rezydencji to portale społecznościowe, które są naturalną sferą wymiany informacji między użytkownikami, którzy spontanicznie polecają, zachwalają, doradzają
  • W odróżnieniu od outdoor marketingu – klient nie jest atakowany ofensywną reklamą – przekaz reklamowy jest dystrybuowany przez „znajomego”
  • Umożliwia szybkie odnalezienie istotnych informacji - przedstawionych w atrakcyjnej i przystępnej formie
  • Pozwala na prezentację bieżących przedsięwzięć Twojej firmy poprzez regularne dostarczanie aktualności i nowości np. produktowych
  • Udostępnia rzetelne newsy i posty redagowane przez specjalistę w branży
  • Pozwala na kontrolę działań marketingowych - samodzielnie kontrolujesz generowane treści
  • Zwiększa liczbę wejść na Twoją stronę – za pośrednictwem atrakcyjnych konkursów dla użytkowników
Inbound Marketing

Charakterystyka Inbound Marketingu

Reklama za pośrednictwem portali społecznościowych umożliwia potencjalnemu konsumentowi podążanie za zagadnieniami, których poszukuje w sieci co prowadzi go wprost do nadawcy komunikatu. Portale te są naturalną sferą wymiany informacji między użytkownikami, którzy spontanicznie polecają, zachwalają, doradzają.

  1. Marketing Wirusowy
    Marketing Wirusowy

    Marketing wirusowy przynosi efekty, jeśli napędza go plotka.Rozprzestrzenia się wtedy błyskawicznie, a dynamiczna promocja w krótkim czasie daje zamierzone rezultaty: niebanalny sposób reklamy sprawia, że o marce „mówi się”.

    dowiedz się więcej
  2. Marketing szeptany - WOMM
    Marketing szeptany - WOMM

    Marketing szeptany opiera się na działaniach WOMM (word of mouth marketing) – klienci sami przekazują sobie informacje o danym produkcie. Tak jak w marketingu wirusowym, silnikiem marketingu szeptanego również jest rekomendacja.

    dowiedz się więcej

Co nas wyróżnia?

Powierzając nam realizację działań, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż.

Doświadczenie

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.

Rozwój

Rozwój

Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.

Zespół

Zespół

Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.

Zaufanie

Zaufanie

Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat marketingu internetowego

  • Strategia internetowa to spójny, kompleksowy i realistyczny plan dotyczący inwestycji w promocję w internecie. Często spotykamy się z sytuacją w której inwestor posiada już stworzony system ale nie przynosi on takich korzyści jakie mógłby przynosić. Właśnie dlatego przed przystąpieniem do inwestycji warto zbadać zapotrzebowanie, sprawdzić konkurencję, opisać jakie są cele biznesowe czy w końcu przygotować strategię promocji danego narzędzia. Słowem, potrzebny jest plan i tym właśnie jest strategia internetowa.
  • Inbound marketing to, najprościej ujmując, marketing przychodzący. Taka forma marketingu polega na aktywnym udziale w dyskusji w portalach społecznościowych ale również w przejrzystym przekazie kierowanym bezpośrednio do potencjalnych klientów. Budowanie relacji z klientami i kreowanie wizerunku jako firmy dostępnej dla klientów zwiększa przywiązanie do marki oraz tworzy strukturę w której twoi klienci stają się ambasadorami twojej marki.
  • Kampania internetowa to zestaw działań promocyjnych, które pozwalają na przekazanie zaplanowanego komunikatu jak największej liczbie odbiorców. Czy jest to reklama banerowa czy artykuły sponsorowane celem jest wyświetlenie przekazu promocyjnego potencjalnym klientom.
  • Tak, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania daje ci możliwość dotarcia do jak największej ilości użytkowników, co ważne, użytkowników już zainteresowanych twoim produktem lub usługami. Pozycjonowanie jest skierowane do użytkowników którzy już podjęli aktywne działanie w kierunku odnalezienia sklepu czy firmy usługowej dlatego jest to bardzo skuteczna forma promocji. Jest to najprostszy i najbardziej skuteczny sposób na pozyskanie większej ilości klientów, a dobrze przemyślana strategia SEO sprawia, że inwestujesz tylko w te elementy pozycjonowania, które przynoszą realne korzyści.
  • Reklama przy wykorzystaniu Google Ads to już nie tylko reklama w wyszukiwarce (kiedyś, linki sponsorowane) to również reklama produktowa, reklama w sieciach partnerskich czy remarketing. Zaletami reklamy w Google Ads są możliwość szybkiego rozpoczęcia kampanii (wystarczy skonfigurować kampanię i określić budżet i można sprzedawać), kontroli kosztów (możemy określić kwotę dzienną jaką chcemy przeznaczyć na reklamę) oraz szczegółowe określenie odbiorców (dzięki Google Audiences możemy target’ować klientów o podobnej charakterystyce do naszych dotychczasowych klientów).

Najnowsze publikacje

Chcemy dzielić się naszą wiedzą związaną z szeroko pojętą obecnością firm w internecie.

Nasi klienci

Naszym największym sukcesem jest zaufanie, którym obdarzyli nas Klienci. Jesteśmy dumni z tego, co nasi Klienci mówią o naszej pracy.

Jestem naprawdę zadowolony wszystko na czas. Świetne pomysły cieszę się że wybrałem akurat was.

Piotr Borówkowy Raj

Cechuje ich profesjonalizm usług, ale również ogromne zaangażowanie w prowadzone prace.

Tomasz Skyconcept

Każdorazowo wykazywali kreatywność i zaangażowanie oraz profesjonalną obsługą.

Adam Skyconcept

Praca nad naszą strona przebiegała szybko i sprawnie. Wszelkie nasze uwagi przyjmowane były w atmosferze dalszej chęci współpracy.

Sylwia Contract Administration Sp. z o.o.

Coal Creative to idealny partner dla każdego przedsięwzięcia realizowanego w Internecie. Profesjonalni i kompetentni w każdym calu.

Anna Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.

Jesteśmy niezwykle zadowoleni z efektów Państwa pracy

Marcin Zagroszuj.pl

Dzięki za projekty. Wszystkie trzy są świetne. Dobra robota

Mateusz Solace

Strona bardzo nam się podoba i nie mamy do niej żadnych zastrzeżeń.

Piotr Maja Sp. z o.o.

Obejrzałam wszystko dokładnie i jestem BARDZO zadowolona.

Joanna Tort Pieluszkowy

Super, że serwer który Państwo oferują jest b.dobry, ponieważ zależy mi na poprawnym funkcjonowaniu strony www, tym bardziej że wygląda ona super :)

Michał Railad

Wszyscy mnie chwalą za nową stronę! Stronka jest super! Proszę więc pochwalić całą ekipę!

Dominika Manufakture

Najbardziej podoba mi się ostatnia strona. W ogóle jest super i naprawdę jestem zadowolony. Dziękuję.

Małgorzata Kancelaria Prawna Kaczorowski

Dziękuję za projekty, wyszło super! bardzo mi się podoba :) Logo jest piękne i jestem naprawdę pod wrażeniem.

Anna Aromic

I LOVE IT!!!! Wygląda naprawdę super. Bardzo bardzo mi się podoba!!!

Agnieszka Activity Junkie

Bardzo dziękuję za projekt. Jak zwykle trafili Państwo w sedno. Jest super.

Wojciech Torprojekt

Super !!!!!! Bardzo mi sie podoba :) Pełna akceptacja projektu !!

Monika LEA

Jestem zachwycona projektem strony!

Justyna FoodArtGallery
Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simpdivcol
Flaga
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Imię i Nazwisko *
Email *
Firma
Telefon *
+48
Szukaj
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Planowany budżet projektu
    Dodaj załącznik
    Przeglądaj pliki No file chosen

    Zapoznałem się i akceptuję Politykę prywatności


    Porozmawiajmy!

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    +48 71 333 73 43



    Nie wiesz od czego zacząć?

    W uporządkowaniu informacji na temat planowanego projektu pomoże Brief Kreatywny
      pobierz Brief