Marketing Internetowy > Kampania internetowa

Marketing internetowy umożliwi rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie możesz dotrzeć do odbiorców. Wykorzystaj jego potencjał!

Planując i tworząc prototyp kampanii internetowej wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie, które wspierają poszukiwanie nowych szlaków komunikacji z klientem i pozwalają na stworzenie struktur kreujących wizerunek od pierwszego wrażenia, aż po zakup i obsługę po sprzedażową.

Dlaczego warto zaplanować kampanię internetową
  • Umożliwiających klientom odnalezienia interesującego ich przekazu/informacji
  • kierunkuje poszukuje w siecim, które prowadzi wprost do nadawcy komunikatu
  • Klient nie jest atakowany ofensywną reklamą – przekaz reklamowy jest dystrybuowany przez „znajomego”
  • Umożliwia szybkie odnalezienie istotnych informacji - przedstawionych w atrakcyjnej i przystępnej formie
  • Pozwala na prezentację bieżących przedsięwzięć Twojej firmy
  • Udostępnia rzetelne newsy i posty redagowane przez specjalistę w branży
  • Pozwala na kontrolę działań marketingowych
  • Zwiększa liczbę wejść na Twoją stronę!
Kampania internetowa
Kampania internetowa

Dlaczego internetowy?

Jedynie internet daje Ci możliwość kreowania swojego wizerunku i przekazu na każdym etapie istnienia produktu w świadomości Twojego klienta. Przyczynia się do tego najwyższy (ze wszystkich mediów) stopień interaktywności, umożliwiając milionom użytkowników na świecie aktywny udział w kreowaniu ich otoczenia, a Tobie szansę na uczestniczenie w tym procesie.

  1. Aplikacje angażujące
    Aplikacje angażujące

    Przybierają formę konkursu, gry czy zabawy, są one zazwyczaj darmowe i dają nam ponadstandardowe możliwości. Cel? Zawsze ten sam – zaszczepić logo, lub adres internetowy w świadomości odbiorców.

    dowiedz się więcej
  2. Reklama banerowa
    Reklama banerowa

    Wykorzystuje elementy graficzne takie jak: obrazki, animacje flash, zdjęcia, gify czy hasła w formatach jpg, gif, swf, dla promocji marki lub konkretnej akcji promocyjnej

    dowiedz się więcej
  3. Artykuły sponsorowane
    Artykuły sponsorowane

    Musi być wiarygodnym tekstem odpowiadającym tematycznie danemu serwisowi i zawierającym interesujące treści, które rozbudzą w czytelniku chęć wykonania konkretnej czynności lub zdobycia większej ilości informacji na temat poruszanego zagadnienia.

    dowiedz się więcej

Co nas wyróżnia?

Powierzając nam realizację działań, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż.

Doświadczenie

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.

Rozwój

Rozwój

Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.

Zespół

Zespół

Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.

Zaufanie

Zaufanie

Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat marketingu internetowego

  • Inbound marketing to, najprościej ujmując, marketing przychodzący. Taka forma marketingu polega na aktywnym udziale w dyskusji w portalach społecznościowych ale również w przejrzystym przekazie kierowanym bezpośrednio do potencjalnych klientów. Budowanie relacji z klientami i kreowanie wizerunku jako firmy dostępnej dla klientów zwiększa przywiązanie do marki oraz tworzy strukturę w której twoi klienci stają się ambasadorami twojej marki.
  • Kampania internetowa to zestaw działań promocyjnych, które pozwalają na przekazanie zaplanowanego komunikatu jak największej liczbie odbiorców. Czy jest to reklama banerowa czy artykuły sponsorowane celem jest wyświetlenie przekazu promocyjnego potencjalnym klientom.
  • Tak, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania daje ci możliwość dotarcia do jak największej ilości użytkowników, co ważne, użytkowników już zainteresowanych twoim produktem lub usługami. Pozycjonowanie jest skierowane do użytkowników którzy już podjęli aktywne działanie w kierunku odnalezienia sklepu czy firmy usługowej dlatego jest to bardzo skuteczna forma promocji. Jest to najprostszy i najbardziej skuteczny sposób na pozyskanie większej ilości klientów, a dobrze przemyślana strategia SEO sprawia, że inwestujesz tylko w te elementy pozycjonowania, które przynoszą realne korzyści.
  • Reklama przy wykorzystaniu Google Ads to już nie tylko reklama w wyszukiwarce (kiedyś, linki sponsorowane) to również reklama produktowa, reklama w sieciach partnerskich czy remarketing. Zaletami reklamy w Google Ads są możliwość szybkiego rozpoczęcia kampanii (wystarczy skonfigurować kampanię i określić budżet i można sprzedawać), kontroli kosztów (możemy określić kwotę dzienną jaką chcemy przeznaczyć na reklamę) oraz szczegółowe określenie odbiorców (dzięki Google Audiences możemy target’ować klientów o podobnej charakterystyce do naszych dotychczasowych klientów).

Najnowsze publikacje

Chcemy dzielić się naszą wiedzą związaną z szeroko pojętą obecnością firm w internecie.

Nasi klienci

Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simplicol
Flaga
Capricorn
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Projekt i developmentIdentyfikacja wizualnaBadania usabilityBadania, analizy, szkolenia Wsparcie projektowe Marketing internetowy

Wysyłając formularz akceptuję Politykę Prywatności

 

Nie wiesz od czego zacząć?- pobierz Brief , który pomoże uporządkować informacje na temat planowanego projektu.