Zalety artykułów

lista

Zwiększa ilość wartościowych linków;

lista

Sprowadzae większą ilości ludzi - potencjalnych klientów - na naszą stronę;

lista

Zwiększa zainteresowania konkretnym produktem, usługą wśród konkretnej grupy docelowej, którą jesteśmy zainteresowani;

lista

Zwiększa znajomość marki wśród konkretnej grupy docelowej;

lista

Pomaga w wykreowaniu siebie jako specjalisty, eksperta w danej dziedzinie.

Jak wykorzystać artykuły sponsorowane dla promocji marki w internecie?

Artykuł sponsorowany musi być wiarygodnym tekstem odpowiadającym tematycznie danemu serwisowi i zawierającym interesujące treści, które rozbudzą w czytelniku chęć wykonania konkretnej czynności lub zdobycia większej ilości informacji na temat poruszanego zagadnienia. Twoja firma, produkt czy usługa powinny pozostać w pamięci czytelnika. Reasumując – należy być obiektywnym specjalistą dzięki czemu Twoja firma będzie postrzegana właśnie w tym kontekście. W połączeniu z optymalnie skonstruowanym inbound marketingiem Twoi czytelnicy w naturalny sposób przerodzą się w liderów opinii, a Twój produkt stanie się „obiektywnie” bezkonkurencyjny. Dzięki obecnemu już praktycznie na każdym portalu modelowi WEB 2.0 możemy sprowokować dyskusję, w której biorąc aktywny udział ugruntujemy naszą pozycję jako specjalisty.

Artykuł zazwyczaj ma formę recenzji, felietonu, wywiadu, lub reportażu. Zawiera często autora, logo firmy i stronę www (np. w formie stopki z informacją o autorze) tak aby czytelnik uzyskujący obiektywne informację w łatwy sposób pamiętał o ich źródle.

Czym jest Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Dlaczego Marketing Internetowy

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Na czym to polega?

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Jakie są korzyści?

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.

  • All
  • Identyfikacja Wizualna
  • Portale Internetowe
  • Sklepy Internetowe
  • Strony Internetowe
Pokaż więcej TD_LOADALL