Decydentami wyników wyszukiwania są złożone algorytmy wyszukiwarek. Algorytmy wyszukiwarek stosują różne metody oceniania witryny.
Trzy najważniejsze elementy, na które zwracają uwagę wyszukiwarki to:
W początkowej fazie dokonujemy selekcji kluczowych słów, najefektywniejszych, którymi kierują się użytkownicy wchodząc na stronę i podejmując decyzję o kupnie produktów czy usług. Kolejny etap to analiza wertykalna i lateralna, a także analiza popularności, konkurencyjności, trendów i sezonowości. Przyglądamy się również słowom negatywnym, wpisywanym z błędami oraz tym, które są kluczowe dla firm konkurencyjnych.
Pozycjonowanie stron oferowane przez zespół specjalistów w Coal Creative jest ukłonem w stronę najbardziej wymagających klientów: swoją stronę internetową znajdziesz w pierwszej „10” wyników wyszukiwania. Podejmujemy wyzwanie, pozycjonując z identycznym efektem strony posiadające najbardziej konkurencyjne frazy. Czy jest to możliwe?
Oczywiście. Pozycjonowanie stron w Coal Cretaive jest zabiegiem o dualnym charakterze, łączącym wiedzę i specjalistyczne narzędzia informatyczne.
Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.
Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.
Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.
Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.