Marketing Internetowy > Reklama w Google AdWords

Kampania linków sponsorowanych przygotowana to najkrótsza droga do wygenerowania ruchu na Twojej stronie.

Należy jednak ze szczególną uwagą i precyzją dobrać pulę słów kierujących do twojej strony, ponieważ w przypadku linków sponsorowanych płaci się za każde kliknięcie internauty w link. Odradzamy dużą ilość nieprzemyślanych słów, gdyż klikanie w takie linki może okazać się bezproduktywne (użytkownicy nie przejdą do interesującej ich strony) i obarczone ryzykiem wysokiego współczynnika odrzuceń.

Kampania linków sponsorowanych jest bardzo praktyczną formą promocji ze względu na swoją elastyczność. Szybko i niedrogo możesz zmienić reklamowany produkt tak, by zawsze był on zorientowany na potrzeby rynku.

Dlaczego warto zdecydować się na linki sponsorowane?

  • Błyskawiczny efekt - natychmiast pojawiająca się reklama
  • Sam określasz jaką kwotę (dziennie) chcesz zainwesto- wać w emisję reklamy
  • Ty decydujesz jaką maksymalną kwotę zapłacisz za po- jedyncze kliknięcie w reklamę
  • Kontrolujesz treści wyświetlanej reklamyKonkurencja- czyli ile stron znajdziemy w internecie o zbliżonej tematyce
Reklama w Google AdWords

Czym są i jak funkcjonują linki sponsorowane?

Linki sponsorowane są skróconymi reklamami tekstowymi odsyłającymi do twojej strony. Umieszczone są powyżej naturalnych wyników wyszukiwania lub po prawej stronie. Linki dzia- łają na zasadzie „pay per click”: opłata pobierana jest za liczbę kliknięć w reklamę (a nie za ilość wyświetleń).

Etapy prac

Niezależnie od tego jakie masz cele biznesowe, jakim budżetem dysponujesz jeżeli będziesz widoczny w Google, będziesz sprzedawał.

  1. Na czym to polega?
    Na czym to polega?

    SEM polega na takim dostosowaniu Twojej strony, kampanii czy reklamy aby na dane zapytania pojawiała się ona możliwie najwyżej ale również aby była jak najbardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Google zależy na tym, aby wyniki jakie otrzymują użytkownicy były jak najbardziej trafne dlatego skupiamy się na tym, aby Twoja stron, sklep czy landing odpowiadały standardom Google.

  2. Jak wygląda proces?
    Jak wygląda proces?

    Nasze doświadczenie pozwala nam na skuteczną optymalizację Twojej strony w celu uzyskania jak najlepszych wyników organicznych w Google oraz konfigurację kampanii reklamy płatnej w taki sposób abyś jak najmniej płacił za kliknięcie, miał jak najlepszy współczynnik kliknięć (CTR) oraz był widoczny w jak największej ilości miejsc, w których możliwa jest promocja płatna w Google.

  3. Jakie działania realizujemy?
    Jakie działania realizujemy?

    Zależnie od wybranej oferty zawsze rozpoczynamy od analizy obecnej strony, sklepu czy landing page’u, który ma być promowany. W zakresie SEO jest wiele różnych działań takich jak optymalizacja samej strony, modyfikacja treści, zbudowanie linków wewnętrznych czy sprawienie aby Twoja strona ładowała się szybciej. W przypadku promocji płatnej konfigurujemy kampanię w taki sposób, aby przynosiła ona jak najlepsze rezultaty przy jak najmniejszych nakładach finansowych.

Co nas wyróżnia?

Powierzając nam realizację działań, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż.

Doświadczenie

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.

Rozwój

Rozwój

Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.

Zespół

Zespół

Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.

Zaufanie

Zaufanie

Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat marketingu internetowego

  • Inbound marketing to, najprościej ujmując, marketing przychodzący. Taka forma marketingu polega na aktywnym udziale w dyskusji w portalach społecznościowych ale również w przejrzystym przekazie kierowanym bezpośrednio do potencjalnych klientów. Budowanie relacji z klientami i kreowanie wizerunku jako firmy dostępnej dla klientów zwiększa przywiązanie do marki oraz tworzy strukturę w której twoi klienci stają się ambasadorami twojej marki.
  • Kampania internetowa to zestaw działań promocyjnych, które pozwalają na przekazanie zaplanowanego komunikatu jak największej liczbie odbiorców. Czy jest to reklama banerowa czy artykuły sponsorowane celem jest wyświetlenie przekazu promocyjnego potencjalnym klientom.
  • Tak, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania daje ci możliwość dotarcia do jak największej ilości użytkowników, co ważne, użytkowników już zainteresowanych twoim produktem lub usługami. Pozycjonowanie jest skierowane do użytkowników którzy już podjęli aktywne działanie w kierunku odnalezienia sklepu czy firmy usługowej dlatego jest to bardzo skuteczna forma promocji. Jest to najprostszy i najbardziej skuteczny sposób na pozyskanie większej ilości klientów, a dobrze przemyślana strategia SEO sprawia, że inwestujesz tylko w te elementy pozycjonowania, które przynoszą realne korzyści.
  • Reklama przy wykorzystaniu Google Ads to już nie tylko reklama w wyszukiwarce (kiedyś, linki sponsorowane) to również reklama produktowa, reklama w sieciach partnerskich czy remarketing. Zaletami reklamy w Google Ads są możliwość szybkiego rozpoczęcia kampanii (wystarczy skonfigurować kampanię i określić budżet i można sprzedawać), kontroli kosztów (możemy określić kwotę dzienną jaką chcemy przeznaczyć na reklamę) oraz szczegółowe określenie odbiorców (dzięki Google Audiences możemy target’ować klientów o podobnej charakterystyce do naszych dotychczasowych klientów).

Najnowsze publikacje

Chcemy dzielić się naszą wiedzą związaną z szeroko pojętą obecnością firm w internecie.

Nasi klienci

Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simplicol
Flaga
Capricorn
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Projekt i developmentIdentyfikacja wizualnaBadania usabilityBadania, analizy, szkolenia Wsparcie projektowe Marketing internetowy

Wysyłając formularz akceptuję Politykę Prywatności

 

Nie wiesz od czego zacząć?- pobierz Brief , który pomoże uporządkować informacje na temat planowanego projektu.