Dlaczego warto zdecydować się na linki sponsorowane?
- Błyskawiczny efekt - natychmiast pojawiająca się reklama
- Sam określasz jaką kwotę (dziennie) chcesz zainwesto- wać w emisję reklamy
- Ty decydujesz jaką maksymalną kwotę zapłacisz za po- jedyncze kliknięcie w reklamę
- Kontrolujesz treści wyświetlanej reklamyKonkurencja- czyli ile stron znajdziemy w internecie o zbliżonej tematyce
Czym są i jak funkcjonują linki sponsorowane?
Linki sponsorowane są skróconymi reklamami tekstowymi odsyłającymi do twojej strony. Umieszczone są powyżej naturalnych wyników wyszukiwania lub po prawej stronie. Linki dzia- łają na zasadzie „pay per click”: opłata pobierana jest za liczbę kliknięć w reklamę (a nie za ilość wyświetleń).
Niezależnie od tego jakie masz cele biznesowe, jakim budżetem dysponujesz jeżeli będziesz widoczny w Google, będziesz sprzedawał.
-
Na czym to polega?
SEM polega na takim dostosowaniu Twojej strony, kampanii czy reklamy aby na dane zapytania pojawiała się ona możliwie najwyżej ale również aby była jak najbardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Google zależy na tym, aby wyniki jakie otrzymują użytkownicy były jak najbardziej trafne dlatego skupiamy się na tym, aby Twoja stron, sklep czy landing odpowiadały standardom Google.
-
Jak wygląda proces?
Nasze doświadczenie pozwala nam na skuteczną optymalizację Twojej strony w celu uzyskania jak najlepszych wyników organicznych w Google oraz konfigurację kampanii reklamy płatnej w taki sposób abyś jak najmniej płacił za kliknięcie, miał jak najlepszy współczynnik kliknięć (CTR) oraz był widoczny w jak największej ilości miejsc, w których możliwa jest promocja płatna w Google.
-
Jakie działania realizujemy?
Zależnie od wybranej oferty zawsze rozpoczynamy od analizy obecnej strony, sklepu czy landing page’u, który ma być promowany. W zakresie SEO jest wiele różnych działań takich jak optymalizacja samej strony, modyfikacja treści, zbudowanie linków wewnętrznych czy sprawienie aby Twoja strona ładowała się szybciej. W przypadku promocji płatnej konfigurujemy kampanię w taki sposób, aby przynosiła ona jak najlepsze rezultaty przy jak najmniejszych nakładach finansowych.