Identyfikacja Wizualna

Każdy element komunikacji z Twoim klientem to szansa na wsparcie budowania marki. Jesteśmy wielokrotnie nagradzaną agencją interaktywną, która pomożem Ci w zbudowaniu silnej marki, cieszącej się spójnym, pozytywnym wizerunkiem.

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.

Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

Elementy Identyfikacji Wizualnej

  • Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
  • kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
  • dobór fontów i elementów graficznych
  • projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
  • projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
  • projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
  • projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)
  1. Projekt logotypu firmowego
    Projekt logotypu firmowego

    Przewagę nad konkurencją można zacząć budować już przy pierwszym zetknięciem ze znakiem Twojej firmy. Tworząc logo ustalamy grupę docelową, pozycję cenową produktu na rynku i staramy się przekazać charakter firmy.

    dowiedz się więcej
  2. Projekt materiałów firmowych
    Projekt materiałów firmowych

    Wizerunek Twojej firmy może pracować na Twój sukces. Firmy posiadające spójne materiały firmowe są bardziej rozpoznawalne, ich klienci kojarzą markę i nazwę firmy i są bardziej skłonni do ponownego skorzystania z usług firmy, którą znają.

    dowiedz się więcej
  3. Projekt materiałów reklamowych
    Projekt materiałów reklamowych

    Wszystkie elementy komunikacji z klientem, ulotka, folder reklamowy, długopis - mogą wesprzeć budowanie Twojej marki. Spójność tych elementów gwarantuje budowanie wizerunku i znacznie zwiększa rozpoznawalność marki.

    dowiedz się więcej
  4. Księga znaku
    Księga znaku

    Księga zasad identyfikacji wizualnej służy standaryzacji wszystkich elementów wizerunku firmy, a jej forma ułatwia ewentualne modyfikacje. Jej podstawową formą jest Księga znaku określająca nie tylko wygląd logo, ale także opisująca szczegółowe jego zastosowanie na wszystkich materiałach reklamowych i innych nośnikach.

    dowiedz się więcej
  5. Branding
    Branding

    Każda firma marka czy produkt posiada swoją tożsamość, charakter i wizerunek. Dzięki brandingowi, powstająca firma czy produkt mogą zapewnić sobie konkretne miejsce na rynku, odnieść się do konkretnej grupy docelowej oraz stworzyć wizerunek, który pozycjonuje ją na rynku.

    dowiedz się więcej

Co nas wyróżnia?

Powierzając nam realizację działań, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż.

Doświadczenie

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.

Rozwój

Rozwój

Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.

Zespół

Zespół

Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.

Zaufanie

Zaufanie

Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.

Najnowsze realizacje

Zrealizowaliśmy setki projektów, każdy to efekt współpracy z klientem i zrozumienia jego celów biznesowych.

wszystkie ralizacje

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat identyfikacji wizualnej

  • Identyfikacja wizualna (CI - Corporate Identity) to elementy komunikacji z klientami prowadzonej za pośrednictwem symboli, kolorów czy typografi. Celem tworzenie spójnej identyfikacji wizualnej jest stworzenie logo, kolorów, dobór czcionek czy ikonografii które sprawią, że twoja firma będzie rozpoznawana prze klientów już po samej barwie na wizytówce. W praktyce, jest to zestaw wszystkich elementów takich jak wizytówki, papier firmowy, teczki czy strona internetowe które składają się na tożsamość twojej firmy.
  • Nie ma prostej zasady, logo może kosztować 100 tys dolarów albo 200 zł i wszystko zależy od tego ile pracy włożono w jego przygotowanie. Stworzenie logo to nie tylko zaprojektowanie znaku i dobór czcionki to także, poprzedzony dogłębnym wywiadem, przekaz wizualny jaki odbierają twoi klienci. Dobre logo powstaje tylko wtedy gdy jest efektem współpracy klienta z grafikiem i zrozumienia grupy odbiorczej danego produktu lub usługi. W przypadku logo należy również pamiętać, że nie funkcjonuje ono w próżni i ważnym jest aby wraz z logo powstała księga znaku opisująca jak ma być ono używane oraz w jakim kontekście powinno występować. Tylko tak zaplanowany znak ma szansę budować wizerunek twojej firmy i zapadać w pamięć twoich klientów.
  • Często zapominamy o tym, że w kontaktach z naszymi klientami liczą się detale. To, jak wygląda nasz papier firmowy czy wizytówka może powiedzieć naszemu klientowi czy jesteśmy dużą, czy małą firmą. Czy firma jest godna zaufania czy też jutro może jej nie być. Wszystkie te i wiele innych informacji klienci „odczytują” z twojej korespondencji, wizytówki czy teczki. Kluczowym jest abyś to definiował co z tych materiałów wyczytają poza ich treścią.
  • Jeżeli stać cię na emisję twoich reklam non stop i promocję w wielu środkach przekazu twoje materiały reklamowe nie muszą być dobre - widać to po jakości, a raczej braku tej jakości, w reklamach w telewizji. Dobre materiały reklamowe są zapamiętywane a nawet przekazywane dalej przez twoich klientów. Komunikaty zawarte na dobrze zaprojektowanych materiałach reklamowych wykazują znacząco większą skuteczność, a co za tym idzie, nie potrzebują tak dużych nakładów na emisję czy wolumen druku.
  • Prawie w każdej firmie na jakimś etapie doszło do sytuacji w której papier firmowy, strona internetowa czy oklejenie witryny wyglądało zupełnie inaczej niż reszta materiałów firmowych. Księga znaku pomaga firmie realizującej usługę reklamową w określeniu w jakiej stylistyce, przy wykorzystaniu jakich czcionek i kolorów powinny być realizowane przyszłe działania reklamowe. Jest to o tyle ważne, że w ekstremalnych sytuacjach klient może nie wejść do twojego sklepu lub biur będąc pewny że pomylił budynki jeżeli element identyfikacji wizualnej ulegnie dramatycznej zmianie. Księgę znaku nie tylko warto mieć, ale wręcz należy jej wymagać.

Nasi klienci

Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simplicol
Flaga
Capricorn
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Projekt i developmentIdentyfikacja wizualnaBadania usabilityBadania, analizy, szkolenia Wsparcie projektowe Marketing internetowy

Wysyłając formularz akceptuję Politykę Prywatności

 

Nie wiesz od czego zacząć?- pobierz Brief , który pomoże uporządkować informacje na temat planowanego projektu.