Firmy posiadające spójne materiały firmowe są bardziej rozpoznawalne, ich klienci kojarzą markę i nazwę firmy i są bardziej skłonni do ponownego skorzystania z usług firmy, którą znają. Każdy element komunikacji z Twoim klientem to szansa na wsparcie budowania marki , utrwalenie wizerunku i określenie swojej pozycji na rynku. Dobrze zaprojektowane materiały firmowe pokazują Twój profesjonalizm oraz pomagają w budowaniu długotrwałych relacji z klientami.
Każda wręczona wizytówka, przesłana faktura czy pismo firmowe skutecznie wspierają Twój biznes .
System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.