Projekt materiałów reklamowych

Dlaczego warto zaprojektować spójne materiały reklamowe?

Wszystkie wartości jakie są ważne dla naszej firmy, które wyróżniają nas na tle konkurencji powinny zostać przekazane już podczas pierwszego kontaktu , czy to z reklamą zewnętrzną, czy poprzez ulotki. Często symbol czy kolor mówi więcej niż opis naszych usług dlatego spójność wizerunkowa jest kluczowa, a jej zachowanie znacznie zwiększy rozpoznawalność marki.

Klienci chętnie korzystają z materiałów reklamowych jakie otrzymają. Długopis, kalendarz czy teczka to idealne "prezenty" bardzo silnie przywiązujące zarówno obecnych jak i przyszłych klientów do Twojej marki.


Proces projektowania może obejmować:

  • projekt broszury informacyjnej
  • projekt katalogu firmowego
  • projekt oferty PDF
  • projekt ulotki firmowej
  • projekt gadżetów reklamowych (notes, długopis,kalendarz itp)
  • druk wielkoformatowy (plakat, rollup, baner itp)
  • projekt naklejki na samochód
  • i wiele innych…
Projekt broszury, katalogu, ulotki

Czym jest identyfikacja wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

Elementy Identyfikacji Wizualnej

  • Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
  • kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
  • dobór fontów i elementów graficznych
  • projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
  • projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
  • projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
  • projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)
  • All
  • Identyfikacja Wizualna
  • Portale Internetowe
  • Sklepy Internetowe
  • Strony Internetowe
Pokaż więcej TD_LOADALL