Wielu z naszych klientów posiada stronę internetową lub sklep z systemem zarządzania treścią. Ich obsługa obecnie wymaga znacznie mniej zaangażowania ze strony administratora niż kiedyś, ale częstotliwość aktualizacji ma często bezpośredni wpływ na sprzedaż lub odpowiedzialność, dlatego często nasz czas wart jest więcej niż koszt obsługi firmy zewnętrznej.
Możemy pomóc w dodawaniu i formatowaniu treści strony, zarządzaniu sprzedażą oraz optymalizacji wszystkich tych procesów, w których konieczne jest zaangażowanie człowieka. Nasza oferta outsourcingowa może obejmować tworzenie nowych elementów graficznych lub funkcjonalnych istniejącego systemu, możemy pomóc przy wprowadzaniu produktów do sklepu, przygotowywaniu zdjęć czy wdrażaniu nowych systemów płatności, a jej elastyczna struktura nie wyklucza żadnej z tych usług.
Brak planowania to jeden z najczęściej popełnianych błędów podczas tworzenia projektów internetowych.
Z założenia każdy zlecany projekt powinien być dogłębnie przeanalizowany, a wnioski tej analizy powinny zostać zamieszczone w formie prototypu przyszłego systemu w analizie przedwdrożeniowej, która dodatkowo zawierać powinna konkretne wskazówki dotyczące prac wdrożeniowych.
Możemy pomóc w dodawaniu i formatowaniu treści strony, zarządzaniu sprzedażą oraz optymalizacji wszystkich tych procesów, w których konieczne jest zaangażowanie człowieka. Nasza oferta outsourcingowa może obejmować tworzenie nowych elementów graficznych lub funkcjonalnych istniejącego systemu, możemy pomóc przy wprowadzaniu produktów do sklepu, przygotowywaniu zdjęć czy wdrażaniu nowych systemów płatności, a jej elastyczna struktura nie wyklucza żadnej z tych usług.