Wsparcie projektowe > Szkolania i warsztaty

Staramy się, aby prowadzone przez nas szkolenia dawały uczestnikom praktyczne zrozumienia zagadnienia, które w danym momencie omawiamy.

Nie chcemy, aby były one jedynie suchą wiedzą bez odzwierciedlenia w prawdziwym świcie. W trakcie szkoleń posługujemy się prawdziwymi case’ami, omawiamy rzeczywiste reakcje użytkowników oraz dajemy wiedzę, która pozwala na samodzielne jej rozwijanie. Warsztaty różnią się od szkoleń formułą, w przypadku warsztatów uczestnik bierze czynny udział w dyskusji, planowane są ćwiczenia i dyskusje - jest to bardziej interaktywna forma szkolenia.

Szkolania i warsztaty

Jak przebiegają warsztaty i szkolenia?

Są to praktyczne, zespołowe sesje, które przebiegają według ustalonego scenariusza z użyciem wybranych metod i technik badawczo-projektowych. Omawiamy cele biznesowe i tworzymy persony klientów docelowych. Dzięki nim poznajemy do jakiego klienta chcemy skierować projekt i czego tak naprawdę potrzebuje.

Nadchodzące warsztaty

Co nas wyróżnia?

Powierzając nam realizację działań, możesz być pewien, iż zajmą się nim najlepsi profesjonaliści z wielu branż.

Doświadczenie

Doświadczenie

Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.

Rozwój

Rozwój

Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.

Zespół

Zespół

Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.

Zaufanie

Zaufanie

Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat wsparcia projektowego

  • Jeżeli planujesz inwestycję w innowacyjne narzędzie, system czy aplikację to odpowiedź jest krótka - tak. Dokumentacja projektowa zawiera informacje o tym jakie rozwiązania są obecnie stosowane, jakie rozwiązania sprawdzą się w przypadku twojego projektu oraz zawierają opisany projekt całego systemu. Dokument, po przekazaniu developerom stanowi źródło odpowiedzi na wszystkie pytania jakie może mieć zespół wdrażający dany projekt. Dokumentacja projektowa jest o tyle istotna, że posiada ona opis i projekt nie tylko tego jak dany element ma wyglądać ale również jak ma działać, co może mieć kluczowe znaczenie z punktu widzenia przyszłych użytkowników.
  • Niezależny nadzór projektowy to idealne narzędzie dla inwestorów którzy mają zespół wdrożeniowy, który pracuje nad projektem ale chcieliby mieć pewność, że deweloperzy podczas podejmowania decyzji dbają głównie o interes inwestora a nie swój własny. Nadzór projektowy stawia naprzeciwko zespołu deweloperów równie doświadczonych deweloperów i project managerów, którzy weryfikują, sprawdzają i odpowiadają na pytania zespołu wdrożeniowego z wyłącznym celem dbania o interes inwestora.
  • Jeżeli masz wrażenie, że twoja inwestycja nie przynosi oczekiwanych rezultatów, konsultacje projektowe są właśnie dla ciebie. W praktyce, w trakcie konsultacji powdrożeniowych sprawdzane jest czy system spełnia wymagania specyfikacji, gdzie znajdują się elementy które nie działają lub działają źle i co można usprawnić. Jest to idealna metoda na planowany rozwój aplikacji oraz niezależne sprawdzenie systemu pod kątem błędów czy problemów.
  • Outsourcing pozwala na oddelegowanie zadań związanych z oprogramowaniem do zewnętrznej firmy i pracę na zasadach time&material. Dzięki outsourcingowi możesz zlecić zadania specjalistom bez konieczności zatrudniania specjalisty czy podpisywania kontraktu na konkretne zadania. Jest to idealne rozwiązanie jeżeli chcesz zmodyfikować, poprawić lub ulepszyć aplikację, wiesz jakie zadania potrzebujesz aby zostały zrealizowane i potrzebujesz aby ktoś, najprościej mówiąc, się tym zajął.
  • Jeżeli chcesz aby treści na twojej stronie, systemie, aplikacji czy nawet na przekazach reklamowych był maksymalnie skuteczny i budował twój wizerunek powinieneś skorzystać z usługi copywriting’u. Copywriting pozwala na przygotowanie treści które nie tylko będą pomagały ci w sprzedaży ale mogą również zapobiegać frustracji użytkowników (dobrym przykładem są tutaj komunikaty błędów, które źle napisane mogą skutecznie odstraszać).
FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się więcej na temat etapów tworzenia produktu cyfrowego.

  • Analiza konkurencji czy ogólnego makrootoczenia danego przedsiębiorstwa pomaga w odnalezieniu błędów, które popełniła konkurencja oraz dobrych rozwiązań, które wdrożyła. Analiza rynku pozwala na lepsze zaplanowanie inwestycji i daje nam możliwość uczenia się na błędach konkurencji oraz wdrażania tylko tych rozwiązań które mają potencjał najwyższej efektywności. Na analizę składa się wiele elementów takich jak analiza narzędzi, analiza strategi marketingowej czy analiza komunikacji wizualnej naszego konkurenta lub podobnego systemu.
  • Warsztaty projektowe to spotkanie w którym uczestniczy inwestor i wykonawca. Pozwalają one na zbudowanie wspólnych celi dla aplikacji, lepsze zrozumienie biznesu inwestora i celi stawianych przed aplikacją. Na warsztatach omawiana jest grupa docelowa, tworzone są persony przyszłych użytkowników oraz omawiane są sposoby na komercjalizację danego przedsięwzięcia, a nawet planowany jest dalszy rozwój systemu. Celem warsztatów projektowych powinno być takie zrozumienie przez wykonawcę celów inwestorów, które pomoże mu na podejmowanie lepszych decyzji w trakcie wdrożenia i późniejszej promocji.
  • Dzięki stworzeniu klikalnych makiet aplikacji, już na tym etapie możemy zaobserwować elementy, które wymagają korekty lub takie które są zbędne w danym miejscu a utrudniają modyfikację. Ale potencjalnie najważniejszą zaletą stworzenia prototypu jest fakt, że programiści otrzymują dokładny szkielet aplikacji, wiedzą jakie pól formularza mają być dostępne, wiedzą jak system ma się zachowywać na różnych typach urządzań oraz mogą wnosić własne uwagi i sugestie jeszcze przed rozpoczęciem prac programistycznych.
  • Z doświadczenia wiemy, że wdrożone przez programistów, pokryte unit testami aplikacje i tak często zawierają błędy. Testy manualne pozwalają na wykrycie i skorygowanie tych błędów. Pozwalają też na wykrycie nie tyle błędów samej aplikacji, ale również błędów w treściach, nieefektywnego działania danej funkcjonalności czy sprawdzenie wydajności systemu.
  • Często spotykamy się z sytuacją, w której inwestor w trakcie wdrożenia wpada na kolejne pomysły i chce dodać je do systemu. Super, nowe pomysły, lepsze rozwiązania to elementy zwiększające szanse digital product’u na sukces, ale wpływają na moment startu. Zazwyczaj proponujemy przeniesienie nowych pomysłów do etapy rozwoju gdyż może okazać się, że użytkownicy potrzebują innej funkcjonalności, a ta, która wydawała się dobrym pomysłem może okazać się niepotrzebna.

Najnowsze publikacje

Chcemy dzielić się naszą wiedzą związaną z szeroko pojętą obecnością firm w internecie.

Nasi klienci

Prologis
JLL
FEM
Wrocław
TVP
Agora
Jakość obsługi
Sonko
Poltronic
PKB
M+Q
Koyo
JTEKT
IM
Sanofi
PBF
Simplicol
Flaga
Capricorn
Amerigas
Europol Gaz

Planujesz nowy projekt?
Chcielibyśmy usłyszeć o nim więcej

Projekt i developmentIdentyfikacja wizualnaBadania usabilityDigital product development Wsparcie projektowe Marketing internetowy

Wysyłając formularz akceptuję Politykę Prywatności

 

Nie wiesz od czego zacząć?- pobierz Brief , który pomoże uporządkować informacje na temat planowanego projektu.