Please enable JavaScript to view this website
Branding

Dlaczego branding jest istotny?

Branding dotyczy wszystkich produktów i firm, jest to pierwsza rzecz z jaką styczność ma nasz klient - jeszcze zanim skorzysta z naszej usługi czy zakupi nasz produkt. Dobrze dobrana kolorystyka, czy krój czcionki używany w komunikacji z naszymi klientami to te elementy, które mogą mieć wpływ na ich decyzje, ale nie tylko. Duże znaczenie mają materiał z jakiego wykonane jest opakowanie naszego produktu, ale również wizytówka. Wszystkie te elementy pozwalają na stworzenie w umysłach naszych klientów konkretnych odczuć, pozwalają nam na lepsze przekazanie cech naszych produktów takich jak jakość czy pozycja na rynku.


Branding to między innymi:

  • „naming” - stworzenie nazwy produktu czy usługi wraz z mottem, czy hasłem reklamowym
  • projekt logo
  • dobór kolorystyki i kroju czcionki
  • projekt opakowania - wraz z określeniem najlepszych materiałów oraz formy samego opakowania
  • zaprojektowanie i zaplanowanie wykorzystania tzw. „Brand hero”
  • stworzenie strategii marketingowej
Budowanie Świadomości Marki

Dowiedz się więcej o Identyfikacji Wizualnej

Czym jest identyfikacja wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

Elementy Identyfikacji Wizualnej

  • Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
  • kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
  • dobór fontów i elementów graficznych
  • projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
  • projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
  • projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
  • projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)