Please enable JavaScript to view this website

Inbound Marketing

Działania w ramach inbound marketingu to najprościej reklama za pośrednictwem portali społecznościowych - jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi w budowaniu Twojej marki.

Zapytaj o wycenę

Na czym bazuje skuteczność inbound marketingu?
Inbound marketingu to przede wszystkim chęć dzielenia się przez użytkowników wartościowymi treściami znajdującymi się w internecie. Bazuje na założeniu, że ufamy produktom poleconym przez znajomych. Jak przy wyborze komputera, zawsze znajdzie się znajomy „informatyk”, który poleci nam laptopa konkretnej firmy, lub odpowiedni dla nas system operacyjny. Podobnie - jeśli nasz przyjaciel jest zadowolony i z entuzjazmem opowiada o zakupionym przez siebie laptopie, automatycznie i spontanicznie przejmujemy od niego odczucia co do tej właśnie marki. Mechanizm ten w naturalny sposób generuje pewną sprzedaż.


Charakterystyka Inbound Marketingu:

lista

Skupia się na działaniach w Internecie umożliwiających klientom odnalezienia interesującego ich przekazu/informacji

lista

Umożliwia potencjalnemu konsumentowi podążanie za zagadnieniami, których poszukuje w sieci co prowadzi go wprost do nadawcy komunikatu

lista

Strefa jego rezydencji to portale społecznościowe, które są naturalną sferą wymiany informacji między użytkownikami, którzy spontanicznie polecają, zachwalają, doradzają

lista

W odróżnieniu od outdoor marketingu – klient nie jest atakowany ofensywną reklamą – przekaz reklamowy jest dystrybuowany przez „znajomego”

lista

Umożliwia szybkie odnalezienie istotnych informacji - przedstawionych w atrakcyjnej i przystępnej formie

lista

Pozwala na prezentację bieżących przedsięwzięć Twojej firmy poprzez regularne dostarczanie aktualności i nowości np. produktowych

lista

Udostępnia rzetelne newsy i posty redagowane przez specjalistę w branży

lista

Pozwala na kontrolę działań marketingowych - samodzielnie kontrolujesz generowane treści

lista

Zwiększa liczbę wejść na Twoją stronę – za pośrednictwem atrakcyjnych konkursów dla użytkowników


Marketing Wirusowy

Marketing wirusowy przynosi efekty, jeśli napędza go plotka.Rozprzestrzenia się wtedy błyskawicznie, a dynamiczna promocja w krótkim czasie daje zamierzone rezultaty: niebanalny sposób reklamy sprawia, że o marce „mówi się”.

Marketing wirusowy jest świetnym rozwiązaniem zarówno w przypadku debiutu marki na rynku jak i odświeżenia jej wizerunku. Inicjacja marketingu wirusowego nie wymaga tylu środków, co reklama tradycyjna i przebiega w sposób niewymuszony, naturalny. Efektem jest organiczne zwiększanie świadomość marki i jej produktów.

Czytaj więcej
Marketing Wirusowy

Marketing szeptany - WOMM

Marketing szeptany - WOMM

Marketing szeptany opiera się na działaniach WOMM (word of mouth marketing) – klienci sami przekazują sobie informacje o danym produkcie. Tak jak w marketingu wirusowym, silnikiem marketingu szeptanego również jest rekomendacja.

Marketing szeptany wymaga szerokiej wiedzy na temat emotional marketingu – aby użytkownicy uznali, przekaz za prawdziwy wszystkie elementy wokół produktowe muszą potwierdzać krążący przekaz. W swoim założeniu marketing szeptany ma zainicjować sytuację, w której potencjalni odbiorcy marki, staną się jej integralną częścią. Zwłaszcza, że WOM marketing nie zna ograniczeń jeśli chodzi o przedmiot reklamy.

Czytaj więcej

Dowiedz się więcej o Marketingu Internetowym

Czym jest Marketing Internetowy

Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Zwiększa rozpoznawalność firmy i umożliwi Ci efektywne wykorzystanie jej potencjału, a także zdecydowanie wzmocni Twój przekaz reklamowy.

Dlaczego Marketing Internetowy

Kluczem do stworzenia wydajnego marketingu internetowego jest zastosowanie mechanizmów, narzędzi i modeli takich jak „Reguła społecznego dowodu słuszności”, Inbound marketing czy wykorzystanie modelu AIDA w internetowej ekosferze, ale to tylko niewielki ułamek działań, które ewoluują i wymagają ciągłej i dogłębnej analizy.

Na czym to polega?

Naszym zadaniem jest zbudowanie długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z otoczeniem i utrzymanie jego zaufania. Kompleksowa strategia marketingu internetowego zaplanowana przez Coal Creative jest rezultatem znajomości mechanizmów funkcjonujących w sieci oraz postaw, oczekiwań, nastrojów i preferencji użytkowników wobec nich kierowanych.

Jakie są korzyści?

Zebranie w kompletną całość idei, filozofii i konkretnych technik oraz wdrożenie ich za pośrednictwem internetu dywersyfikuje działania komunikacyjno-wizerunkowe. Sieć nie zna ograniczeń terytorialnych, a także nie wymaga znacznych (i skomplikowanych) zasobów – tak jak w przypadku tradycyjnej strategii marketingowej. Marketing internetowy umożliwia rozszerzenie Twojej działalności pod kątem form i kanałów, jakimi błyskawicznie może dotrzeć do odbiorców.

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4