Please enable JavaScript to view this website

Projekt materiałów reklamowych

Wszystkie elementy komunikacji z klientem, ulotka, folder reklamowy, długopis - mogą wesprzeć budowanie Twojej marki.

Zapytaj o wycenę
Projekt materiałów reklamowych

Dlaczego warto zaprojektować spójne materiały reklamowe?

Wszystkie wartości jakie są ważne dla naszej firmy, które wyróżniają nas na tle konkurencji powinny zostać przekazane już podczas pierwszego kontaktu , czy to z reklamą zewnętrzną, czy poprzez ulotki. Często symbol czy kolor mówi więcej niż opis naszych usług dlatego spójność wizerunkowa jest kluczowa, a jej zachowanie znacznie zwiększy rozpoznawalność marki.

Klienci chętnie korzystają z materiałów reklamowych jakie otrzymają. Długopis, kalendarz czy teczka to idealne "prezenty" bardzo silnie przywiązujące zarówno obecnych jak i przyszłych klientów do Twojej marki.


Proces projektowania może obejmować:

  • projekt broszury informacyjnej
  • projekt katalogu firmowego
  • projekt oferty PDF
  • projekt ulotki firmowej
  • projekt gadżetów reklamowych (notes, długopis,kalendarz itp)
  • druk wielkoformatowy (plakat, rollup, baner itp)
  • projekt naklejki na samochód
  • i wiele innych…
Projekt broszury, katalogu, ulotki

Dowiedz się więcej o Identyfikacji Wizualnej

Czym jest identyfikacja wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

Elementy Identyfikacji Wizualnej

  • Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
  • kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
  • dobór fontów i elementów graficznych
  • projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
  • projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
  • projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
  • projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3