Please enable JavaScript to view this website

Projektowanie logotypów firmowych

Przewagę nad konkurencją można zacząć budować już przy pierwszym zetknięciem ze znakiem Twojej firmy.

Zapytaj o wycenę

Dlaczego warto mieć profesjonalnie zaprojektowane logo?

Stworzenie logo firmowego, to początek budowania marki. Istotne jest aby budować wizerunek, który odpowiada naszym produktom, jeżeli są to produkty ekskluzywne, logo musi sygnalizować ich elitarność, jeżeli są to produkty dla dzieci, już patrząc na znak naszej firmy skojarzenia powinny nasuwać się same. Czasy, w których prosty, bezpośredni przekaz spełniał wymagania firm minął dlatego Twój znak powinien być unikalny, ale nie ordynarny, powinien posługiwać się metaforą, a nie przedstawiać produkt wprost. Dzięki doświadczeniu możemy zaproponować projekty, które spełniają swoją funkcję, ale również pokazują charakter Twój i Twojego biznesu.

Projektowanie logo firmowego

Logo firmowe

Jak projektujemy logo:

  • każde logo projektujemy zgodnie ze specyfiką grupy odbiorczej, produktu i pozycji rynkowej firmy
  • planujemy takie elementy jak kolor czy krój czcionki, które mają duży wpływ na wskazanie pozycji marki na rynku
  • skupiamy się na prostocie i „zapamiętywalności” znaku - umożliwia to budowanie renomy firmy, która wyróżnia naszą działalność od konkurencyjnej
  • w trakcie projektowanie tworzymy blisko 100 wersji logo, z której prezentujemy tylko tą, wybraną przez nasz zespół
  • wszystkie logo projektowane są w formacie wektorowym, umożliwiającym użycie ich we wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych w przyszłości

Dowiedz się więcej o Identyfikacji Wizualnej

Czym jest identyfikacja wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

Elementy Identyfikacji Wizualnej

  • Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
  • kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
  • dobór fontów i elementów graficznych
  • projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
  • projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
  • projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
  • projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3