Please enable JavaScript to view this website

Projekt materiałów firmowych

Wizerunek Twojej firmy może pracować na Twój sukces.

Zapytaj o wycenę
Projekt materiałów firmowych

Dlaczego warto zaprojektować spójne materiały firmowe?

Firmy posiadające spójne materiały firmowe są bardziej rozpoznawalne, ich klienci kojarzą markę i nazwę firmy i są bardziej skłonni do ponownego skorzystania z usług firmy, którą znają. Każdy element komunikacji z Twoim klientem to szansa na wsparcie budowania marki , utrwalenie wizerunku i określenie swojej pozycji na rynku. Dobrze zaprojektowane materiały firmowe pokazują Twój profesjonalizm oraz pomagają w budowaniu długotrwałych relacji z klientami.

Każda wręczona wizytówka, przesłana faktura czy pismo firmowe skutecznie wspierają Twój biznes .


Proces projektowania może obejmować:

  • projekt wizytówki
  • projekt papieru firmowego
  • projekt koperty firmowej
  • projekt teczki firmowej
  • szablon wiadomości email
  • i wiele innych…
Identyfikacja wizualna

Dowiedz się więcej o Identyfikacji Wizualnej

Czym jest identyfikacja wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy (Corporate Identity-CI) jest kluczowym elementem budowania pozycji marki na rynku. Proces ten powinna wspierać głęboka świadomość marki wśród jej audytorium.Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

Elementy Identyfikacji Wizualnej

  • Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
  • kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
  • dobór fontów i elementów graficznych
  • projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
  • projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
  • projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
  • projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)

Zobacz także

  • 1
  • 2
  • 3