Z uwagi na pomiarowy i fizjologiczny charakter badania, bazującego na pomiarze pracy narządu wzroku, uzyskujemy twarde reprezentatywne dane ilościowe, a z drugiej strony możemy otrzymać mierzalny materiał jakościowy będący punktem wyjścia do innego typu badań ilościowych np. ankiet.
Etapy badania usability
Przeprowadzenie wnikliwego wywiadu z klientem stanowi podstawę do ustalenia grupy respondentów i opracowanie formularzy ankiet
W celu przeprowadzania badań wykorzystuje się eye trackery nagłowne (w formie okularów), które są w pełni mobilne i mogą służyć do przeprowadzania badań w naturalnym środowisku. Na podstawie zebranych informacji opracowywany jest raport zawierający interpretację map cieplnych przedstawiających częstość kliknięć poszczególnych elementów przez wszystkich badanych. Obszary o dużym zagęszczeniu kliknięć oznaczane są jako „gorące miejsca”, inaczej hotspots. Obszary cieszące się małym zainteresowaniem określane są jako „zimne miejsca” czy też „cold areas”.
Niezwłocznie po zakończeniu projektu, otrzymają Państwo kompleksowy raport z przeprowadzonych badań. Dokumenty te dotyczą formy, przebiegu oraz wyników badań.
W sytuacji stwierdzenia i opisania błędów usability oraz accessibility aplikacji - wykonane zostaną adnotacje i sugestie działań naprawczych
Dzięki długoletniej działalności na światowym rynku internetowym, nasi specjaliści dysponują unikalnym doświadczeniem, które wykorzystane na potrzeby naszych licznych klientów.
Świat mediów internetowych podlega ciągłym zmianom, dlatego tylko stała obserwacja i analiza trendów i technologii, może zapewnić najwyższą jakość i skuteczność.
Zespołowy charakter pracy w Coal Creative umożliwia sprawny przebieg planowania, realizacji i wdrożenia projektu, a tobie - zwiększenie zysków i kreację na poziomie.
Dzięki współpracy na partnerskich warunkach i efektom naszej pracy jesteśmy polecani innym klientom. Ponad 95% naszych klientów to osoby z polecenia.